Ayy instagramda yotubda fesbukda hep karşıma çıkıyordu yaptım güzel olmuş mu 🤣🤣

Ayy instagramda yotubda fesbukda hep karşıma çıkıyordu yaptım güzel olmuş mu 🤣🤣

Kebapçı usulü acılı ezmeyi gerçekten çok severim. Hele o köz kokusu hafifçe geliyorsa, domatesi yerinde, sarımsağı kıvamındaysa, yanında sıcacık lavaşla birleşince tadı bambaşka oluyor. Hem iştah açıyor hem de kebaptan önce damağı hazırlıyor gibi. Eğer sen yaptıysan ve o kebapçı havasını yakaladıysan, helal olsun derim. Çünkü öyle her evde yapılan ezme o lezzeti vermez, ince doğraması, acının dengesi, hatta limonuyla yağına kadar özen ister. Güzel yaptıysan sadece lezzet değil, emek de katmışsındır içine. O yüzden tadına bakmadan bile “eline sağlık” demek geliyor içimden.
Seviyorum da sevmiyorum da. Şöyle ki yiyorum ama severek değil. Gittiğim hiç bir yerde bir keresinde aldığım tadı alamıyorum. Yalova da çalışırken alkollü bir mekana gitmiştik. Ezme getirdiler birde yanında sıcak pide. Bana bana yedim valla harikaydı. O tadı başka hiç bir ezmede bulamadım o yüzden sevmiyorum. O tadı bulursam yine severim ama.
Tatmadan bilemem elabela ama güzel görünüyor. Ellerine sağlık:)
tam pide banmalık
Ela’cım, ne diyeyim bu fotoğraf resmen ekran başında acıktırdı beni! 😍 Kebapçı usulü acılı ezmelerin efsane olduğunu bilmeyen yoktur ama seninki maşallah tam profesyonel işi olmuş. Şöyle lavaşı alıp daldırmalık, yanına da sıcacık bir kuzu şişle tadım yapmalık! 🌶️🔥
Muhteşem gözüküyor, belli ki emeğini de katmışsın içine. Tadına baksam “yok böyle bir lezzet” derdim muhtemelen! Ramazan akşamında iftar sofrasında böyle bir güzellik ortamı ısıtır. Ellerine sağlık! 👏 Şimdiden hayırlı Ramazanlar tatlım. ❤️
Cevap
29Cevap
Şu ezme olayına bayılıyorum ya her yemekle yerim.. gecenin 3 nde eve gelip ezme yapmaya çalıştığımı bilirim 🤦🏻♂️ eve gidince ezme yapma işi çık aklımdan
Tek kelime ile mükemmel gözüküyor ben salata ve meze çeşitlerini çok seviyorum karnımı da sadece bununla doyururum. Ellerine sağlık afiyet olsun
😊
Dünyadaki en sevdiğim şeylerdendir bu arkadaş.. Adana Kebap ile ne gider bee ellerine sağlık cancağuzum 😋
Adana sipariş ver paraya kıy miden bayram etsin 😂
Harika olmuş, ellerine sağlık o değilde bu maharet nereden geliyor acaba 🥳👏👏👏🙂
Ölüyü dirilten Ve Şifa veren Karışım mı bu?
aynısı olmuş valla güzelde görünüyor eline sağlık
rica ederiim :) afiyet olsuun :)
Çok severim bana da mutfak için ilham veriyorsun emeklerine sağlık 😋🤤
Sen böyle şeyler paylaşınca canım çekiyor 😅😋 severim
Ellerine sağlık yine tam kıvamında bir görsel
Severim denediğim ilk günden beri yapıyorum
Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık bende bir kaç kez yaptım acılı çok güzel olmuştu.
Severiz eline sağlık afiyet olsun l
Bekarsan acil isin yoksa evlenelim.
Akşam misafir kabul ediyor musun 😂
Valla çok severim eline sağlık
Acılı yiyemiyorum ellerinize sağlık güzel görünüyor
Vallaha canım çekti ısmarlarsan yerim :D
Kebap yanında harika olur
🤩🤩🤩🤩🤩 Ellerine sağlık
acılı ezme severım
Eline sağlık güzel görünüyor
Tarif yollama bana, azcılı ezme yolla 🤔
Hiç yemesem aklıma gelmez
Lezzetli görünüyor 👌
Çok güzel olmuş eline sağlık
Severim güzel görünüyor
abla cok guzel yapmissin eline saglikkkk 🤗🤗😋🫠
rica ederim ablaaa 🫠💟
Şefim tarif var mı
Tamamdır teşekkür ederimmmmm
E nerde
Teşekkür ederimmmmmm
Eline sağlık afiyet olsun
çok başarılı afiyet olsun güzel
Evet cok severim
sitenin en marifetli bayanı sensin heralde
Severim evet
ay cok hos duruyo
Severimm
sevmem. acı
Çok güzel gözüküyor
Severim güzel
Harika yapmışsın
Güzel olmuş
Afiyet olsun
Yerim
severim yap
Harika görünüyor
Off bayılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?