AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
Karşılıklı aşkı ve refahın
Var mı sevgilin
Üst komşunun göğüs ucunun...
Kaç beden
95c sanırım tam bilmiyorum
Muhteşem
0mın tadını merak ettim tuzlu diyorlar ama 😀😀
Muhteşem bir tat
Fil ile yapılan o kahvenin tadını...
O da harika hanı
Ölmeden önce yapılacaklar listemde
Yalnız yapma
Ben her zaman yalnızım
Yalnızlık baza bela
Şırdan nasıl ya bi de suşi
Şırdanı görünce kaçarsın 😂
Şeye benziyor ya 😂 sirdan
@the003 onun için demedik beee görüntüsü malum da tadı güzel diyorlar merak ettik
tamam ya 🙈 hiç yemedim, kokoreç sadece bende
Tatma boş ver sonra seversin falan yersin 😂
@the003 kokoreç Allah affetsin zor yedim ya
Neden kötü mü geldi sana
@the003 kötü evet
@the003 sevemedim belki de iyisine denk gelmedim
Koko da iyisine denk gelmedin bence hangi sehirdesiniz
@the003 İstanbul
Kokoreç çok kötü
İstanbul'u hiç bilmiyorum üzgünüm 😂
@the003 sen nerdesin
İzmir
Uzaksiniz
3.5 -4 saat ya Kuzey Marmara otoyolu ile😂
Evet ya tühhh
@the003 evli ama kadın knk
Asistanlık hizmetleri sana mı kaldı😂
Nasıl bildin ya☺️
İlişki uzmanıyım 😂
Kız gelsene
@the003 artık söyler durursun iki laf konuştun ya 😂
Konuşmak ve yazmak arasındaki detayı öğrenmelisin 😂
@the003 aynı kapıya çıkıyor 😂😂
Sana bir şey anlatma çabası içinde değilim, üzgünüm 😂
@the003 birbirinize kur mu yapıyorsunuz ne konuştunuz ya😄
Saçmalama sende 😂 dur
Haha seni bekliyor İzmirli iki cevap verdin ya artık sülük gibi yapışır 😂😂
@the003 ne haliniz varsa görün be 😄😄
Hahah dur bı ya 😂😂
Bende dahil olayım sohbetinize şırdan bk kokusu geliyor buram buram kesinlikle yiyemezsiniz
@cxxkrmm en son dahil olan pişman oldu yine de sen bilirsin
Sevilmenin...
@emoli15 Memoli gibi kızsın ya
O ne be fyyfuv
Zeyno ol sen
@Manasiyokk gevşeme hemen
Çikolata
Neli seviyorsun
Karides midye ahtapot falan.
Karides güzel olur
Onun
Neyin
Pumpkin latte yanlış yazmadiysam
Sevmedim
Deneyecem yorumumu guncellerim
Tamam beklerim
Büyük fıstık şeklindeki tatlıyı
Laz böreğini
Laz böreği enfes
Hiçbir şeyin
İnsan birşeyi merak eder
Etmiyorum
Tamam
Hayattan mı bıktın?
Hayır hayatın boş bişey olduğunu anladım
Hayat solu bir şey ama sen neden böyle düşünüyorsun?
Öylesine
Yaş kaç
18
Erken pes etmek için
Pes etmedim sadece akışına bıraktım
Sevgilin var mı?
Hayır
Neden istemedin?
Gerek duymadım
İlgiyi seviyor musun?
Hayır kimsenin ilgisine sevgisine muhtaç değilim ben bana yeterim
Muhtaçsın demedim seviyor musun dedim
Sevmiyorum
Peki
Bulaşık tableti
Acı bişey 😂
Cif nasıl
ben deterjan içmiştim küçükken hiç hoş şeyler olmamıştı bence merak etme tableti
@Eleven3405 nasıl çıkardın
orasını hatırlamıyorum 😂
@Eleven3405 olabilir
Caillouda ki akca agaci sekerinin tadini
Zor değildir ona ulaşmak
Hindistan sokak lezzetlerini
Çamur aromalı tezek kokulu harika lezzetleri var
Bende
@Yeniihsp0 ben de onu merak ediyorum işte. İnsanlar o yiyecekleri nasıl yiyor tadı güzel mi acaba diye düşünüyorum?
Midem bulandı
Sanırım çiğköftenin
Hiç yemedin mi ya
Yemedim
Yesene
Tamam
Haber et
Yazın portakal kışın Kiraz
İkiside yenir
Şarap ama içmem
Şarap kırmızı güzel
İçmiyorum ki ağzıma alkol sürmem
Ihlamur içelim gel
Ben demler içerim sağol 🙂
Niye korktun şimdi 😂
Ben kimseyle içmem ki
Gazoz değil çay 😂
Hayatın
Ne gibi...
Kore lezzetleri
Kore gazisi misin
Deve sütü
At sütü
Deve olur
Sigara ve içki
En kolay şey
Kayseri yağlaması
Yap da yiyek...
Yarr
Var
Sutlu nuriye
Yedikce yemek istiyor insan
Evet oyle bro
Olsa da yesek
Aynen öyle bro olsada yesek
Ağzım sulandı
Zengin olmanın tadını
Zor olur
Domestıs, cif alakasız bide hindistan yemekleri
Son soruma bakar mısın 💖
Hindistan'da ölürsün
Henüz tatmadığım tatlıların 😅
Mesela ne gibi
Bende bilmiyorumki isimlerini resimlerini gördüm sadece ama bi daha görürsem bakıcam ne olduğuna 😅
İyi bak 😂😂
Rakının bide kahve likör tadını merak ediyorum 🤭
Rakı güzel ama tavsiye etmiyorum kahve likör tavsiye ederim 😂
Tavsiyeniz için teşekkürler😊
Beraber olsun 😂
Mars'sın suyu
O kolay
Kaç yıl sonra
Yıl istemez
Nası ya🥲
Niye işte
Öyle söyleti vardı bir ara merak ettim işte😋
Açık yazsana
Nası açık
Bildiğin
Su işte marsta hayat var denildi haberlerde
Yaşanır orada
Henüz söylenti ama
Güzel haber ama
Birde o suyu içmek vardı
Yana yana
Hayır soğuturduk 😅
Haha
Su aralar odun atesinde marshmellow
Zor değil onu yaparsın
askin tadini
Sonuç üzülmek
herzaman mi?
Her zaman
Aşkın tadı güzel ama arkadaşın dediği gibi sonu hüsran üzüntü acı her şey var
@Baydiyeceksiniz merak ede ede hayattan soğuyor bunlar
Ne diyim yaşayıp görsün ben yaşadım onun sıkıntısı derdiyle uğraşıyorum unutmasıda kolay olmuyor
@Baydiyeceksiniz geçmiş olsun
inanmiyorum ask güzel bir sey dogru kisi dogru zaman. sirf asik olmak icin asik olmam zaten.
Aşk yaşamak için yaşayanlar pişman oluyor
ben ask yasamak icin asik olmicam, asik oldugum icin aski yasayacagim
Var mı aday
yok shjsh
Hadi ya
Doğru kişi doğru zaman evet bu sevgiyle mümkün olabilir ama aşktan bahsediyorsan kendinde saydığın kriterlerden değerlerden farklı biriylede olabilirsin ve o duyguyu yitirdiğinde sana uymayan biriyse üzülen sen olursun
@merakli_kofteci2 köfteci ne oldu
Aşkı merak ediyorum dedi ya nacizane bildiğimizi söyledik 🙂
@merakli_kofteci2 sen en anlarsın aşktan
Niye anlayamaz mışım
@merakli_kofteci2 kelin ilacı olsa başına sürer
Sürdükki yazdım zaten bunun yaşla başla alakası yok
@merakli_kofteci2 üzülme
Çok zaman geçti zaten üzemez beni daha 🙂
@merakli_kofteci2 sen yatkın gördüm üzülmeye
Evet biraz öyleydim ama şimdi imdi eskisi gibi değil
Görünce yazim dedim yoksa oraları geçeli çok oldu tabi
2 defa şimdi yazmışım az önce bu arada 😄
@merakli_kofteci2 haha tamam
@merakli_kofteci2 üzülmem en fazla üzerim o nuda sadece hak edeneeee
Harikasın
Jahjah sen burada yatip kalkiyon galiba saniyesinde cevap
Haha öyle bugün 😂😂
farkındayım hahah bir sonraki sorunda görüşürüz gizli üye
Denk gelir miyiz şansa bırakmamak lazım 😂😂
senin elinde olan birsey bu sjhjs gizli olan sensin
Deneme yapıyorum 😂
yeniden yazar misin kayboldu 600 mesaj var en alta indin jshjsh
50. oldu😂
Teşekkür ederim
Şeftalili suyunun
Yazı bekle
Suşi bide ahtapot
Ahtapot güzel
huzur
Namazda
allah yok din yalan
Başarılar
@nihilist26 Allah yoksa biz nasıl varız?
@selambengeldim10 sakin ol
@selambengeldim10 allah nasıl var asıl
Sakinim
Kendin nasil yaratıldın bi düşünsene? Annen hep dünyadamıydı? Onuda onun annesinide herkesi yaratan birsey olmalı. Yani kusura bakma ama mantıklı düşünürsen bile Rabbimin varlığını anlarsin
@selambengeldim10 allah ezeli ve ebedi kendiliğinden olduysa biz neden olmayalım
İşte kendin bile diyorsun Allah olmasa biz olamayız. Sen kendin birsey yaratabilirmisin? Bir sinek bile yaratamazsın? Allah kendiliğinden olsa bile böyle üstün bir güce sahip işte
@selambengeldim10 ahhahah hala kalem örneği veriyosun cahilliğin tepemi attırdı git biraz araştır
Kalem örneği değil. Sen kendini kalemle bir tahtayla ya da bir taşla bir mi görüyorsun?
Gözlerin görüyor kulakların duyuyor kalbin atıyor. İnsan ne kadar ozenilerek yaratılmış bunun farkında degilmisin
@selambengeldim10 inancınız yoksa yazmayın lan
İnancım var
@selambengeldim10 olmayan yazmasın doruma6
@nihilist26 umarım bir gün gerçeklerin farkına varırsın ♡ umarım Rabbim seni dogru yola iletir. Daha fazla konuşmayalım rahatsız olur soran kisi
@selambengeldim10 cahiliğe bak görmediği bir şeye tapıyor
Aşık olmanın bea.
Aşkı boş ver
Muzların
ama hangi muz o muzlar icin bi konusmak gerek
Alanya' muzu
Sprm
Açıklayıcı bir cevap 👍
Çok mu merak ediyorsun ki?
Tadını alan bırakamaz
Güvenin..
Kime
Güvenmenin tadı
Güvenin tek adresi benim 😂
Sigara ve içki
Senin
Ney senin
Etme merak
Gevşeme
Kardeşim yürü git başkasına sulan deli misin nesin
Sildim yorumunu
Yarr. tırak sarmaması 😋 merak ediyorum valla
Bulursun
Yakışıklı erkeklerin tadını
Tattıralım
Ondan çok var şu an yazan bile öyle yani
Sevilmenin.
Hiç mi sevilmedin
Evet hiç
Niye acaba
Suşi sanırım
Suşi tavsiye etmem
Teşekkür ederim
Çiğ çiğ olmuyor
Acı değilse tadına bakabilirim
Acı değil sadece çiğ değişik
Deneyebilirim o zaman
Her yerde var nerede yaşıyorsun
İstanbul'da yaşıyorum bakalım ne zaman yolum düşer
Bayramda hallet şunu
Acelem yok belki de hiç tatmam bilmiyorum
İçinde kalmasın
Biraz nasip işi gibi denk gelirse gelir gelmezse bir şey kaybetmem kafasındayım
İstemiyor gibisin iyi deyince merak et biraz
Uyudun mu
Merakım var zaten uyumadım biraz inst dolaştım uyuyacağım
Uyan artık günaydın 😅
Hayırlı günler
Hayırlı günler naptın
Anlayamadım neyi ne yapmam gerekiyordu ki 🙄
Uyandın mı yanı 😂
Yok şu an 8. rüyamdan canlı bağlandım ksye
Selam söyle benden de
A. selam
Oruç nasıl gidiyor
Uykusuzluk dışında zorlanmadım güzel geçiyor
Uykusuzluk neden uyku sorunu mu var
Sahur ile işe gitmek yola çıkma saatim çok yakın bir zaman dilimi uykunun en tatlı yerinde sahur için uyanıp sonra ne uyumaya zaman kalıyor ne de yola çıkıp gidebiliyorsun beklemen lazım ev de sinir bozucu
Gerçekten zaman sorunu olunca uykusuzluktan insan yorgun düşüyor erken uyumak lazım bunun için bugünlerde onu da yapamıyoruz
Evet uykusuzluk çok yorucu
Dikkat etmek lazım hasta da yapar
Evet
Az kaldı artık sağlıkla
Evet 1 ay çok hızlı geçti ömür bitiyor
Aynen ya ne çabuk günler geçiyor şaşırıyorum bazen
Ramazan özel bir ay olduğu için daha fark edilir oldu ayların hafta gibi geçtiği
Güzel oluyor seviyorum ben
Zamanın geçmesini mi?
Evet
Zaman değil Ramazan ayının özeliği
O başka bir huzur zaten
Tadını alan bilir
Evet öyle
Ne hazırladin iftara
Şehriye çorbası
Yoğurt soslu tavuklu mantı
Beğendili köfte
Afiyet olsun
Tavuklu mantı yemedim hiç
Börek gibi içi tavuklu fırından çıkıp biraz soğur gibi olunca üzerine sarımsaklı yoğurt ve tereyağında pul biber sos dökülüyor
Kori sos da var mi
Hayır klasikten şaşmadım
Doyduk şükür
Allah kabul etsin
Hepimizin inşallah
Çayı koydun mu
Hayır çay koymadım da bu yorum yazma daha ne kadar sürecek sanki tanışıyor gibi onu yaptın mı bunu koydun mu sanki msjlaşıyoruz
Diğer taraftan atamadım ne yapayım 😂
Siz tanıyor musunuz beni ben anlamadım ki
Tanımıyorum da sohbetiniz sardı
🤣🤣 ya öyle bir yazıyorsun ki kırk yıllık ahbap gibi dedim gizli üye ama tanıyor herhalde beni
Haha samimi cevaplar gelince ayrılmadım sayfandan 😂😂
Ayrıl kalk teravih namazına haydii çayını gelince içersin hem daha iyi dem almış olur
Kalktım gidiyorum bugün kadir gecesi olma ihtimali de varmış 😂
Allah kabul etsin inşaAllah
Seninde inşallah
Ne yapiyon komşu
Tv izliyorum
Ne izliyorsun
Gönül dağı var
Sazı alıp geliyorum
Koş koş benim cümbüşüm bile hazır
Haha hadi geliyorum
Ohoo amma uyuşuksun bee
Kapıdayim açsana
Aaa tüh ya keşke önceden haber verseydin dizi bitti
Neyse kahve ixeriz
Ahh be onu da ben içtim az önce
Sahura da mı yok dedin
Sahur yapmayacağım ya da yiyip yatarım belki şu an aç hissetmiyorum
Yollar kapalı 😂
😁 uyuzluk denince de ben ®️ bir Dünya markasıyımdır
Öğrenmis oldum 😂😂
Öğretici bir insanımdır 🤓
Takdir edilesi 😂
Teveccühünüz efenimm
Her zaman yaparım ne demek 😂
Yokk bu kadarına bünyem alışkın değil her zaman her zaman tıkır tıkır yazamam
Ben yardım ederim 😂
Tamam yavaş yavaş yardım etmeye başla o zaman ben ufaktan kaçacağım
Mutfağa mi
Nooo yatmaya telefonu şarj edeceğim
Fişe tak devam et
Maalesef o enayiliği yapacak kadar toy değilim artık kimse için şarj tepelerine tünemiyorum
Ergenler yapıyor bunu di mi
Manitası olanlar özellikle
Bende Yok manita
Belli belli bana sarmandan 🤣 bi sal artık
Senin de yok manita nasıl olsa 😂😂
Var da yok tamamen yok olmasını bekliyorum süreç hayırlısı ile başlayıp bitse bir an önce dua et bana da aklına gelirse
Ne diyeyim boşanma mı var
Evet inşaAllah bir an önce
Ne zaman bitecek belli mi
Başlamadı bile düşün artık
Nasıl bir şey ya bu değişik bir ilişki olmuş
Değişik değil evi ayırdık sadece anlaşmalı boşanma olacak
Kaç yıl sonra oldu bu çocuk var mi
10 sene sonra hayır olmadı
Uzun sürmüş umarım tez zaman da rahata kavuşursun biter hızlıca
Çok teşekkür ederim hayırlı geceler
Rica ederim hayırlı geceler görüşürüz
Artık görüşmeyelim yeter görüşümü kaldır lütfen ne var ne yok döküldüm
Sıkıntılı bir şey olmadı konuşmamızda sırdaşın olurum
Siz yine de kaldırın en iyisi
Napiyorsun
İftar hazırlığı
Kaçta okunuyor
Nasıl beynim yandıysa orçonun yorumuna cevap yazıyordum
Haha oruç vurdu desene 😂😂
19.26 bu gün
Sorma ya
19 16 bizim
Az kaldı bende acıktım bugün
Sizin daha önceymiş Allah kabul etsin
Amin
Çay tatlı zamanı
Afiyet olsun hayırlı geceler
Uykun mu geldi 😂
Başım ağırıyor
Geçmiş olsun ilaç al iyice ağrı olmadan
Bakalım sahura geçmezse o zaman alırım belki uyuyunca geçer hayırlı geceler
Hayırlı geceler 🤗
Günaydın nasıl oldun
Daha iyiyim teşekkür ederim hayırlı günler
Sevindim hayırlı günler
Naberr
İyidir ne olsun
İyilik versin
Amin cümlemize
Bayramda evde misin
Bilmem ilk 2 gün garanti evdeyim son gün belki günü birlik Çanakkale
Kim var Çanakkale de
Hiç kimse öylesine işte
Gitmeyebiliriz de havalar bozuk daha soğuk olur Çanakkale
Gezmeye mı
Evet serin olacak gibi bayram
Evde kalmak daha iyi gibi
Yüksek ihtimalle öyle de olur
Bende gelirim
Nereye
Size
Tamam sen bize gel biz de Çanakkale'ye gidelim
Hayırlı bayramlar diyeyim önce 😂
Hayırlı bayramlarrrrrrrrrrr 🍬
Nasıl geçiyor
Sakin sessiz çok gelen olmadı
Dinlen sende 😂
Ne mümkün şimdi bayram dolaşmaya çıkıyoruz ma aile
Bitmedi mi daha
Akşam 9 da eve geldim
Şimdi ne yapıyorsun
Hazırlanıyorum yine
Nereye yolculuk
Yakın akrabalara bu defa son izin günüm dokunmayın ağlarım
Mendil vereyim mi 😂
Erken bitti şükür kahve içiyorum
Bende geliyorum kahve içmeye
Aa bitti ama yaparım
Çikolata almıştım
Teşekkür ederim baklava vardı fıstıklı cevizli 😊
Olsun ikisini de yeriz 😂
Olur tamam
Geldim 😂
Evcilik mi oynayalım bu yaştan sonra
Olur çocukluk iyidir
En güzel anılar 😔
Her şey çok tatlı acı bile olsa tatlı gibi
boş ver hatırlatma o günleri insanın içinde ukte
Di mi değişik duygular
Çok güzel bir çocukluk yaşadım
Çok sevindim ne güzel 😂
Evet çok güzeldi tek eksik bisiklet sürmeyi öğrenmemiş olmak nasıl akıl edemedim bilmiyorum çok isterdim
Onu da şimdi öğren
Zor ya kim öğretecek bu yaştan sonra
Bisiklet varsa kolay
Hevesim yok artık ne yapacağım
İçinde kalmış 😂
Ne yapayım akıl edememişim o zamanlar
Diğer oyuncakların tadını çıkarmışsin
Kendi oyuncağımızı kendimiz yapardık sokakta evcilik oynarken sokak oyunlarının tadını çıkardım daha fazla
Bebeğin var mıydı
Evet abim ilk maaşı ile almıştı bebeğim ve tavşanım vardı konuşan papağanım vardı
Ne kadar güzel ve sevinmişsindir ya çok tatlı
Evet hala saklıyorum başlar da çocuklarıma vereceğim demiştim ama nasip olmadı belki abimin kızı olursa ona veririm saat bayağı geç oldu uyumam lazım benim
Bence kimseye verme anı hatıra olsun
Yarın tatil değil mi
Yok kızı olursa onun olsun ben bu yaşıma kadar sakladım hayır tatil değil iş başı ne yazık ki
Tamam o zaman nasıl isterseniz
Hayırlı geceler cidden çok fazla yorum oldu artık yeter bence 🤣
Burası yeter diyorsan diğer taraf başlasın 😂😂
Bence de diğer taraf başlasın biraz da
O zaman aç kapıyı 😂
Yoo benden bu kadar diğer taraf dediğin başkaları diğerleri vs vs
Haha 😂😂 başka soruda nasıl denk gelicez
Ben değil başkası ile denk gelin yani
Alıştım sana yazıyorum işte
Ama yani nereye kadar yeter bence
Hemende gizlendin 😂
Evet artık bulamazsın beni nıhahahaha
Gıcıklıkkkk
200 yorum olmuş yeterr oyalama beni sabah 6 da uyanmam lazım ya off
250 yapalım şunu
Benden pess gerçekten artık uyumam lazım hayırlı geceler
Hayırlı geceler 🤗🤗.😂
Gün aydı mı
Aydı aydı sorma ya
Geç mi aydı yoksa
Yok saatinde aydı da gece uyuyamadım double türk kahvesi içmiştim 19 gibi 3 e kadar dönüp durdum ha uyurum ha uyudum diye
İyi olmuş git başımdan diye kovdun beni 😂
Şimdi bayılacağım hemen yarın da davet var geç kalkarız oradan da uyumam geç olur off
Uyudun mu 😂.
Tabi ki şimdi de uyanmaya çalışıyorum off
Günaydın 😅 o zaman
Hayırlı günler size de
Teşekkürler bende işe başladım
Kolay gelsin
Yemek yiyelim
Afiyet olsun bizim molamıza daha var
Seni beklerim bende
Ne yaptın
Hiç bir şey yapmadım
Nasıl geçiyor günün
Gün bitti gece başladı işte
O zaman yeni gün yeni umut
Daha güzeli hafta sonu
Evde misin
Evet tabi ki
Hava nasıl
Şu an açtı güzel sanırım güneş var ama ayaz da var mı bilmiyorum
Battaniye çek üzerine 😂
Akşama doğru belki
Ne yiceksin
Makarna yemeyi düşünüyorum
Cacık da yap yanına
Hayır sarımsaklı yoğurt yapacağım
Bende geliyorum
Gelme elin kolun varsa sen de yap evinde makarna yani nedir
Misafir Perver değilim diyorsun
Hafta sonu dinlenmek istiyorum misafir istemiyorum şu an
Tamam gelmeyiz
Gelmeyiz mi kim sen keyfin bir de kahyası mı? 😱
Aynen kahya kabul etmiyor 😂
😊
😍😍
Yaşıyor musun
Hamd olsun
Sevindim
Naptın sen
Vallahi kimseye bişii yapmadım
Yemin etme
Yemminn iderim
Haha tamam ya şaka yaptım 😂
O zaman boş yapma bilader 🤣
Tamam abi 😂
😎 artık yorum kalmadı yazacak onu daha önce paylaştın bunu daha önce yazdın diye uyarı almaktan gına geldi
Çok özel bir şey
Ne gibi özel mesela
Kadın vaj*na sıvısı
Güzel tadı tavsiye ederim.
Umarım bende bir gün tadarım
Şarap🍷
Kırmızı güzel
İçtin mi
İçtim tavsiye ederim
Tropikal meyveleri
Farklı bir tadı var onların ağzım sulandı
Ben hepsinin tadını bilmiyorum o yüzden canım çekmiyor 😂
Sus oruç oruç ağzın sulanmasın jcldşdd
Mango mesela enfes bir şey yerken adamı eritiyor 😂😂
Az tadını alalım beraber 😂
klitorisin
Hiç mi tatmadın
hayır
Çok güzel tavsiye ederim
😂😂
Şarap
Yemekle güzel giderdi
Kırmızı tavsiye ederim
Merak ettiğimiz her şeyi denemiyoruz
Neden engel ne
Haram olması?
Rakı bira viski peki
İçki haram güzel kardeşim
Niye merak ediyorsun o zaman canım 😂
Ya sabır ya Allah deniycem demedim ki merek ediyorum dedim ölmeyi de merak ediyorum ölüyor muyum ne düz mantık herifsin.
Aklın yolu bir 😂😂
Sendeki yolda yani ne bileyim
Oruç musun bugün
Evet oruçluydum
Birlikte içelim şarap 😂
Sus be zevzek
Kocan uyudu mu
Ne kocası m k
Küfür etme
Saçmalama sende kardeşim
Gergin gördüm seni Ayşe
Bu sapık bir kişiliktir
@the003 soruya dalan sensin 😂
Ayşe kim kardeşim kafan mı güzel
Elif misin yoksa
Sen Apıtak mısın
Kalbimi kırıyorsun ama
Ama sende saçmalıyorsun hak etme durduk yere öyle şeyler diyon sanki konuşmuşuz yanlış anlaşılacak
Kime ne ki
Benim için önemli güzel kardeşim
Site de sevgilin yoksa sorun yok
Ben bu bildirimleri almamak için beni engelleyin kendiniz flört edin ya
@the003 ahahah hayır olmaz kalacaksın yazdın bi kere kurtuluşun yok jfjcncncnccn
Kardeşim diyorum ne flörtü 😂
Beter ol aramıza girmeeseydin 😂😂
Salin beni meydan sizin
Kara çalı gibi girdin aramıza al kızını koy çuvala salla salla vur duvara kcjcjcjccn
Sevgilimle arama niye girdin ki şimdi 😂
Yok lan karın 😂
İkinizden de nefret edeceğim ama
karım olduğunu demeyecektin hani kimseye 😂😂
@the003 benden nefret etme köfteden nefret et
Gizli bilgimiydi tühhh
Çocuk da var onu da söylyle
Kaç tane yalancı çıkmayalım sonra kaçının babası sensin 😂
3 Yeter bana hahah 😂😂😂
Sen anca 31 çekersin 😂😂😂😂
@the003 yiğidim aslanım 😜
Bizim çocukları sen say 😂😂😂
Anan saysin
@the003 ya tamam hadi yeter bka sarmayalı
@the003 işte bundan dolayı hep her soruya yazacaksın kimse yüzüne bakmayacak
Uyumak yok bu gece
Bize ne bu bilgiden 😂
Haha gıcık 😅😅
Hak ettin 😂
Laf ebesi 😅
Yok aşkım ne alakası var kcjcfucjjc
Olsun bı tanem varlığın yeter 😂
Bidanemmmm 😂😂😂😂
Sevgilim 😅😅
Aşkım
Sevgilim.
Sevgilim
Bir insanin
Kimin
Huzurun
Sağlık
Yengecin
Eti Yok
Lotus
Güzel seçim
Sevilmen😑
Güven daha güzel
soylemiyim hic🤭😻
Söyle ne olur
Tteokbokki
O ne kız
kore yemeği
Nasıl bir şey
aga pirinç unu hamuruyla yapıliyor
Sevmem öyle şeyleri 😂
sen blirsin
Sana afiyet olsun
sağol aga
Eyvallah
İki kere yedim ikisindede dünyanın en kötü yemeği unvanını alır benden birini ablam yapmıştı birinide dışarıda söylemişti arkadaş tadina bakmıştım şöyle söyleyeyim ben çok yemek seçen biriyim ona rağmen en kötüsü bu
@ygttygt ablan yapamadı o zaman
Farkedersen iki kere yedim dedim bunu yazacağını bildiğim için biri dışarıda biri evde ikiside hayatımda yediğim en kötü yemekti tabi bu kişiden kişiye değişirde bu yemek harbi kötü
@ygttygt denemicem o zaman vazgeçtim
Deneme diye demedim dene bence seveni vardır illada ben sevmedim türk mutfağı 10000 basar
Aaa bende halbuki çok severim, daha dün hazırladım😃
@Matmazel58 cahiliz biz valla 😂😂
@ygttygt yok vazgeçtim
Ahtapot
Bacaklı olanından mi
Yok bacaksız olandan
Herkes bunu merak etmiş 😂
Neyi
Ahtapotu
Tmmm
Başarılar
Şarap
Yok merak ettiğim
Vardır bir şey