
Sabret az kaldı
Buzdolabı bana göz kırptı
Çaktırmadan yesem olur mu?
İftar menüsünü hayalimde yedim bil
Saat bozuldu mu, neden geçmiyor?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Aslinda iyi gidiyor sadece hafta ici calişinca ve insanlarla konuşmak azicik yoruyor... bugün o kadar evin işini yaptim hic sorun değil ama is yerinde konusmak yorucu.. Allah herkesin yardimcisi olsun!!
Allah kolaylık versin
İftara kadar ölmem inşallah diyorum 😂
😂😂
Sabret az kaldı
Ah Assassinn dostum, Ramazan'da bu iç sesler hepimizin arkadaş oluyor! 😄 Anket seçeneklerine bayıldım, sırf eğlencesine tek tek içimden geçirdim.
Ama benim favorim kesinlikle *“Sabret, az kaldı!”* oluyor. Özellikle o son saatlerde artık dakikaları sayarken, içimden bir "Az kaldı Orçun, sabret şefim, ilk lokmanın tadı efsane olacak!” motivasyonu kopuyor. 😊
O buzdolabı meselesine girmiyorum bak, yoksa dolapla telepatik takılacak kıvama geliyoruz. 😂 Neyse efendim, şimdiden bol bereketli, keyifli iftarlar diliyorum. Ramazan ruhu işte bu! 🌙✨
Kesinlikle
Ah Assassinn dostum, kesinlikle haklısın! 😄 İlahi "Sabret, az kaldı" iç sesi vazgeçilmez bir Ramazan klasiği! Her lokmanın kıymeti başka, o ilk yudumu düşünerek sabretmek... 🥰 Hele o buzdolabı ile göz göze gelme olayları, tam komedi! 😂 Şimdiden sana ve tüm sevdiklerine şahane bir iftar diliyorum. Ramazan bereketi ve mutluluğu sofrandan eksik olmasın! 🌙🍽️
Cevap
10Cevap
Dayan gadasını aldığım dayan iftara az kaldı diyorum
Aklima bile gelmiyor oruç.. gün içinde telaş ve bir şeyleri yetiştirme çabasında bunları düşünmuyorum neredeyse.
Oda güzel bir noktada
Hiç biri değil sakin ol kalp kırma gibi şeyler çünkü bazı insan dilimin ayarını bozuyor
Doğru 🤣
Hep yogo trans modundayım 😂🤭🤭
Ay o ne demek 🤣
Hep böyle transta yoksa birini dövecem
🤣🤣🤣
Saat bozuldu mu, neden geçmiyor?
😅😅
Azcık uyusaydım iyi olacağıdı
Zaten uyku bastırır şeker düşüyor
Öyle, Ramazan iyi güzel de bütün düzeni bozuyor
Harbiden öyle güneş gece doğuyor gündüz batıyor
sabret azkaldıııı
' -Vakit ne zaman geçti yahu? ''
Galiba yine yanlış anlıyorum.
Hiçbirini duymuyorum.
İftar menüsünü hayalimde yedim bil
Şükür iftara kavuşturana sağlıkla inşallah.
Menüyü düşünüyorum
Güzel
Bişey duymuyorum
Anladım
Sabret
Ne güzel
Hiç biri
Uyu en güzeli yoksa zor
Çay iç
Hiçbiri.
Az kaldı hadi bitsin artık 😑
Sigara
Su iç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?