Patates haşla zeytinyağı, baharat ve eğer seviyorsanız soğan ve yeşillik ekle. Bu elde var bir olsun. Evde tarhana varsa YouTubetan bir video aç ve yap. Çorbayi erken hazır et patates salatasını iftara iki saat kala yap. Yufkacı varsa çevrende al 6-7 tane al ve tepsiye börek yap YouTube diye bir şey var kanka. Annen gününde değil belli ki ve sözü de sen vermişsin. Tatlı olarakta sütlü bir tatlı yapabilirsin basit bir muhallebi olur. İçinde süt şeker nişasta var. Şimdi malzemeleri bul ve yaomaya basla iftara güzel bir sofra kurarsın.
09 Yorumla
Soran1 yılKızlar da bir şey yapmamış ya biri çorba biri de çay getirecekmiş yemeği de dışarıdan söyleyecekmişiz. Büskivili pasta yapıcam bende basit durur mu diyordum da başta onlar da pek uğraşmamız fakir pastası ya hani dkdkdkd olur dimi büskivili pasta? Dışarıdan tatlı alsam öğrenciyim😂
Soran1 yılYok çok tanımıyorum liseden az çok tanıştığım arkadaşlarım. Yaptım bile yanına bir şey mi alsam ki
Soran1 yılAtıştırmalık al gel dedi arkadaşım hatta. Çok dikkat etmiyorlar galiba
Soran1 yılYaptığımı bırakayım mı alayım mı
Soran1 yılTeşekkürler
En İyi Cevaplar
- Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.
u 1 yılYoutube kanalında binlerce pratik tarif var. Kısır yapabilirsin, mezeler hazırlarsın. Öte taraftan ıslak kek yaparsın tatlı olarakta. Nefis ev yemekleri tarifleri 🔎diye bir kanal vardı. orada çok güzel tarifler var. Öneriyorum, yaparsınız. 💕🌺
02 Yorumla
Soran1 yılKızlar da bir şey yapmamış ya biri çorba biri de çay getirecekmiş yemeği de dışarıdan söyleyecekmişiz. Büskivili pasta yapıcam bende basit durur mu diyordum da başta onlar da pek uğraşmamış fakir pastası ya hani dkdkdkd olur dimi büskivili pasta? Dışarıdan tatlı alsam öğrenciyim😂
- 1 yıl
Büskivili pasta en güzeli bence onu yapın, ben de çok seviyorum onu. ❤🌾
- Yeme & İçme konusunda 408 cevap paylaştı.
1 yılEn kolay ve pratik olanı ya lahmacun yaptır ya da pide ikisi içinde bir şey yapmana gerek yok kasanların büyük çoğunluğu lahmacun içi hazırlıyor pide içinse neyli yaptıracaksın malzemeyi fırına ver bitti gitti
00 Yorumla
1 yılKlasik anne sorunsalı... Bir şeye kızdı kesin şimdi de bensiz yap ne yapacaksan diye trip atıp seni zora koşuyor... Kızlara yaz gerekirse annemle tartıştık biraz, iftarı iptal etsek olur mu diye...
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
- Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı.
u 1 yılHazir sarılmış sigara börekleri var.. kac kişisiniz al 2 paket yağda kızart...
ya da havuçlu meze yap o da çok kolay ve aşırı lezzetli.. havuç tarator yaz çıkar tarifi..
Tatlı yap mesela.. tavuk göğsü olur o da pratik ya da hazir toz halini al puding gibi pişir arkasında nasıl yapılacağı yazıyor buradayım ben bir şey olursa sor bana17 Yorumla
Soran1 yılTiramisu zor olur mu😂 bu zamana kadar sadece kakaolu kek ve bisküvili pasta yaptım😂
Soran1 yılBir de buradaysa cidden sana ufak ufak sorsam bazı şeyleri çok iyi olur sağ ol
- 1 yıl
Zor olmaz ama riske girme
- 1 yıl
Sor gözüm burada
Soran1 yılO kadar değil ya az bir şey biliyorum😂 baktım meze falan da olmuyor dkdkd tatlı alırsam hangi tatlıyı alıyım sence ben yapma taraftarıyım ama
- 1 yıl
Baklava al yenir iftar sonrasi ya da seker pare
Soran1 yılKızlar da uğraşmamış ya biri çay biri çorba getirecekmiş yemeği dışarıdan söyleyecekmişiz. Bisküvili pasta yapıp çıkayım bence fakir pastası deniyor ya yapmasam mı dedimde bir şey olmaz bence km’yle da uğraşmamış 😂
Yeme & İçme konusunda 4,3b cevap paylaştı. Sen pratik bir şeyler hazırlayabilirsin. Mesela sigara böreği yapabilirsin, yanına cacık ekleyebilirsin. Ana yemek olarak dondurulmuş patates kızart, yanına köfte alıp kızartabilirsin. Bir de salata yaparsın, yeterli olur. Tatlı olarak hazır bir tatlı alabilirsin. Bunlar gayet pratik olur.
00 Yorumla
1 yılhazır yufkadan börek yap biskuvili pasta falan kolay yapabilirsin
112 Yorumla
Soran1 yılBisküvili pasta biliyorum da kolay olmaz mı? Tiramisu düşündüm ilk defa yapıcam kötü olur mu ki olmadı çiğköfte ile içecek mi alsam
- 1 yıl
risk alma bence kızlar ac kalmasın sonra denersin onu çigkofte de olur iyi fikir
Soran1 yılNe alabilirim başka? İçecek alırım bir de hazır börek mi pişireyim ya bir de uğraşmamış gibi olur mubyapmayı bilmiyorum desem
- 1 yıl
diyebilirsin arkadasların sonucta sorun etmezler annem yapamadı ben de bilmiyorum dersin
Soran1 yılNe yapayım ya da alayım sence başka? İçecek alırım. Hazır yufkadan patatesli börekte risk olur mu
- 1 yıl
yoo olmaz rulo seklinde sar sonra tavada kızart hazır kesilmis yufkalardan var ondan alabilirsin
Soran1 yılKızlar da pek bir şey hazırlamamış ya😂 ekler alıp gitmeyi düşünüyorum çorba çay bir de yemek söyleyecekmişiz
- 1 yıl
iyiymis kurtardın bu sefer😂 birkac pratik tarif ögren lazm olur🌸💞
Soran1 yılTeşekkür ederim🫶
- 1 yıl
ricq ederim😊🌸
Soran1 yılYine ben tatlı almak yerine bisküvili pasta yapsam basit durur mu? Hani fakir pastası diyorlar ya😂 onlar da bir şey getirmemiş çay çorba sadece. Öğrenciyim de😂
- 1 yıl
herkes fakir ya takma tatlı sonucta sevilmez mi👌🏻😋
1 yıl😳 bullshit bir anne muhattap olduğun duruma üzüldüm bende kızları çağırdım ama çalıştığım için sadece belli başlı hazırlıklara yardım edebilmiştim ramazanın ruhunda zaten misafir ağırlamakta yok mu ne değişik bir huy söz veripte yapmamak
20 YorumlaYeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Madem dışarıda yapacaksın, elinden de bisey gelmiyor, bir çok fırında zeytinyağı yaprak sarma satılıyor, ondan yarım kilo al. Bir kg da hazır çiğ köfte al. Yanında da bir kac simit, ayran, tamamdir.
07 Yorumla
Soran1 yılÇip köfte mantıklıymış hiç aklıma gelmedi bak. Tiramisu mu yapsam dedim hiç yapmadım güzel olur mı ki riske atmasam mı sora sora buraya yaparım diye düşündüm
Soran1 yılBir bakayım ya. 3 kişiyiz 1 kg çiğköfte fazla olur mu? Uğraşmamış gibi olur muyum ki bir de bilmiyorum derim olmadı
Soran1 yılSarma değil de ne alabilirim
Soran1 yılOnlar da bir şey yapmamış ya da almayacaklarmış biri çorba biri çay getirecekmiş ben büskivili pasta yapmaya karar verdim basit olur siye düşündüm de onlar da yapmamış bir şey vazgeçtim çiğköfteden
Gizli Üye(36-45)1 yılBende fazla bisey becermem ama önce hazır çorba yap, makarna yapabilirsin ama öyle değilmi? Yanına köfte patatese salata oh miss… önemli olan senin içinden gelmesi bence. Hazır börek de koyabilirsin
03 Yorumla
Soran1 yılKızlar da bir şey yapmamış ya 😂 biri çorba biri de çay getirecekmiş yemeği de dışarıdan söyleyecekmişiz. Büskivili pasta yapıcam bende basit durur mu diyordum da başta onlar da pek uğraşmamız fakir pastası ya hani dkdkdkd olur dimi büskivili pasta? Dışarıdan tatlı alsam öğrenciyim😂
Cevap sahibi1 yılAman yap boş ver ilerde belki kendi evine güzeli ağırlarsın. Öğrenciyseniz olduğu kadar.. bisküvili pastayı bende severim mesela yapabilirsin bence
Soran1 yılArtık öyle teşekkürler
1 yılNeden yapmıyor sebep? Söz verdiysen yap netten falan ya da yakın arkadasını cagır yardım etsin sana,
019 Yorumla
Soran1 yılDün anlaşamadım bir konuda tartıştık yapmıyor şimdi
Soran1 yılYakın arkadaşkm eve gelirse ona da rezil eder şimdi beni
- 1 yıl
😞üzüldüm annenden özür dile gönlünü al Ramazan'da küslük olmaz afeder
Soran1 yılDenedim olmuyor
Soran1 yılDaha çok kavga çıkardım normalde çıkartmam ama son gün hep yapıyor bunu diye deli oldum.
Soran1 yılArkadaşlarıma ne desem bahane sence?
Soran1 yılAnnem havalar soğuk isterseniz haftaya yapın demişti onu mu desem son gün de millet hazırlamıştır her şeyi
- 1 yıl
Yalan söylemek etik değil ama annenin biraz rahatsız olduğunu onu yalnız bırakmak istemediğini söyle tansiyonu düşmüş de basit bişey söyle bazen yalanlar gerçek oluyor
Soran1 yılBu dediğim doğru bunu mu desem acaba? Hasta sanki çok bahane gibi. Bir de dışarıdan alayım dicem ne alabailirim ki öğrenciyim bende
- 1 yıl
Ayıp olur
Soran1 yılPff annne of
Soran1 yılBaşkasında iftar programımız varmış uzak evleri desem
- 1 yıl
Dediğini de rahatsız yapamadı bnde bunları yapabildim de
- 1 yıl
Olabilir ama bn inanmazdım geçerli bir sebep lazım neticede planlı bişey var
Soran1 yılNe yapayım peki sence? Ekler alayım dicem ne kadar almam lazım ki? Öğrenciyim çok tutmaması lazım. Kusura bakma hep sana soruyorum da kızlar daha iyi anlıyor böyle şeylerden
Soran1 yıl3 kız olacağız
Soran1 yılYani galiba 3 üz sorayım da kaç kişiyiz
Soran1 yılEkler fakir işi galiba birisi öyle dedi😂 hangi tatlı olabilir ya da
- 1 yıl
Bebeğim sen bir kek yap limonlu evde yanına sandwich yap evdeki malzemelerle kolay o zaten biraz patates salatası yap bak oda kolay sonra içecek al dısrdan sadecee yeterli olur bide cips al bunlar kolay yapabilirsin tarif verebilirm öğrenciysen dısardan zorlanırsın
- Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.
s 1 yılİnternetten bakıp bir şeyler hazırlayabilirsin
Çorba, makarna yapmak bu kadar zor değil..04 Yorumla
Soran1 yılKızlar da bir şey yapmamış ya 😂biri çorba biri de çay getirecekmiş yemeği de dışarıdan söyleyecekmişiz. Büskivili pasta yapıcam bende basit durur mu diyordum da başta onlar da pek uğraşmamış fakir pastası ya hani dkdkdkd olur dimi büskivili pasta? Dışarıdan tatlı alsam öğrenciyim😂
- 1 yıl
Bebeğim makarna yapsana çorba da varmış salata da yap yani mis gibi ya da markette dondurulmuş mantılar var fiyatları da uygun.. Bisküvi pastası da yapabilirsin gayet de güzel bir tatlı herkes seviyor
Soran1 yılAklıma geldi hatta çiğköfte alacaktım arkadaşım dışarıdan yemek söylicez gerek yok sen istersen kendine al dedi. Makarna olabilir gibi ama
- 1 yıl
Niye para harcamak için hevesliler bu kadar anlamadım.. Her halükarda dışardan söyleyecekler herhalde gene sen ayıp olmasın diyorsan yap makarna bir şey olmaz yani salatada yaparsın tamam işte
- Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılÇıldırıcak ne var bir kek yapabilirsin en azından YouTube da her şey var bu kadar öğrenmekten korkmayın her zaman annen yanında olamaz öğrenmen lazım
00 Yorumla
1 yılÖğrenseydin, kız olmak makyaj yapmakla olmuyor. Beceriksiz.
02 Yorumla
Soran1 yılYemek yapmak kızlara özgü değil tamam mı? Erkekler de yapabilir
- 1 yıl
Erkek çağır eve o zaman.
1 yılBir çılgınlık yapıp kəndin yapabilirsin. Atomu parçalamayacaksın sonuçta. Kəndine güven.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yıl🤣🤣🤣 baskasinin becerisiyle kimseyi davet etmicen
02 Yorumla
Soran1 yılE ne yapayım😂 dışarıda buluşacaktık.3 kişiyiz baklava mı alsam dicem ne kadar almam lazım ki? Öğrenciyim ben😂
Soran1 yılEkler almayı düşünüyordum birisi dedi ki parası yok almış derler
Gizli Üye(25-29)1 yılNerede yapacaktınız sizin evde mi? Ve niyetli misin?
034 Yorumla
Soran1 yılDışarıda. Niyetli değilim
Soran1 yılPiknik şeklinde yapacaktık söz verdi yapıcam diye
Cevap sahibi1 yılİftar için değil öğlen yiyecektiniz piknik olarak
Soran1 yılHayır iftar yapıcaz
Soran1 yılBen normalde tutmuyordum annem dünden beri yapmicam dedi diye sinirimden tutmadım oruç konu oruç değil
Cevap sahibi1 yılOda sen oruç tutmadın diye sinirlenmiş yapmam demiş
Soran1 yılHayır dün akşamdan beri yapmicam diyor
Soran1 yılDün ufak bir tartıştık o yüzden diyor
Cevap sahibi1 yılBabana söyle 1500 TL al babandan dışarda iftar ısmarla arkadaşlarına
Soran1 yılO da annem ne derse aynısını yaptır
Soran1 yılYapıyor
Cevap sahibi1 yılBaba de ihtiyacım var 1500-2000 TL ver de verir
Soran1 yılHayır adam aylık 1000 veriyor daha vermiyor
Cevap sahibi1 yılAylık mı senin yaşın kaç?
Soran1 yıl21
Cevap sahibi1 yıl1000’tl neyine yetecek yazık günah günde 35 TL yapıyor bırak yımağı simit yiyemezsin. Normal de dışarı da iken yımağı nerede yiyiyorsun
Soran1 yılÜniversitem haftada 2 gün. Babam sana fazlasıyla yeter bu para deri. İkna olmuyor asla fazla vermeye
Cevap sahibi1 yılSen üniversiteye giderken yımağı nasıl yiyiyorsun
Soran1 yılEvden götür diyor 😅
Soran1 yılYa onu boş ver ikna olmuyor babam çok denedim de napıcam? Ekler mi alsam acaba
Cevap sahibi1 yılKızlar der ama parası yok ekler almış gelmiş diye baban ne iş yapıyor
Soran1 yılEkler fakir işi mi ki
Soran1 yılMuhasebeci
Cevap sahibi1 yılGecekonduda mı yaşıyorsunuz apartman da mı
Soran1 yılSitede oturuyoruz da bunu yerine yardımcı olsan.
Soran1 yılOrada mısın
Cevap sahibi1 yılNirda yaşıyorsun
Soran1 yılNiye bunları soruyorsun?
Soran1 yılİyi işte durumumuz bana vermiyorlar
Soran1 yılOff
Cevap sahibi1 yılGüzel bir kebapçıya götür
Soran1 yılDalga mj geçiyorsun
Cevap sahibi1 yılSen ekler al onlar pide alsın diğer arkadaşın tavuk kola alsın mis gibi
Cevap sahibi1 yılNe yaptın?
1 yılÇorba tavuk sote pilav salata kurtarıcı bir menü İnternetten tariflerine bak yaparsın
04 Yorumla
Soran1 yılKızlar da bir şey yapmamış ya 😂 biri çorba biri de çay getirecekmiş yemeği de dışarıdan söyleyecekmişiz. Büskivili pasta yapıcam bende basit durur mu diyordum da başta onlar da pek uğraşmamız fakir pastası ya hani dkdkdkd olur dimi büskivili pasta? Dışarıdan tatlı alsam öğrenciyim😂
Soran1 yılBaşka bir şey bilmiyorum yapsam olur mu onlar da pek bir şey yapmamış
Soran1 yılAtıştırmalık al yeter dediler hatta
- 1 yıl
Bisküvili pasta olur tabi dışarıdan da söylicekmişsiniz süper menü lşdfghjkdfg
Gizli Üye(25-29)1 yılYouTube’da tarif dolu. Bence bir çorba yap yanına da bulgur pilavı ( yapması kolay olduğu için pirinç daha zordur) yanına da dışardan kızarmış tavuk al. Bir de salata yap okeydir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAç youtube'u yap kanka artık her şey elinizin altında istediğiniz tarife istediğiniz anda ulasabiliyorsunuz buna rağmen yapamiyosaniz bilemicem
05 Yorumla
Soran1 yılTiramisu zor mu? Bu zaman kadar tatlı olarak sadece kek ve bisküvili pata yaptım
Soran1 yıl😂😂
Cevap sahibi1 yılOnu bilmiyorum ama tart kekler, ıslak browni kurabiye, magnolya falan bunlar çok kolay bakabilirsin yaparsın da ben ilk tatlı yapmaya bunlarla baslamistim
Cevap sahibi1 yılYemek olarak da taco çok kolay tarifine göre yaparsan hem çok lezzetli hem çok güzel
Cevap sahibi1 yılYanına da soğan dolması salata çorba oh mis
Yeme & İçme konusunda 456 cevap paylaştı. Pide yaptır daha guzel gider
00 Yorumla
1 yılNiye bilmiyorsun bugüne kadar neredeydin?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBı kek çırp kolay zaten
02 Yorumla
Soran1 yılUğraşmamış gibi dururum
Soran1 yılDün anlaşamadım bir konuda tartıştık yapmıyor şimdi. Haftaya soğuk olur havalar demişti annem ne yapsam soğuk olur sonra mı gitsek desem ama millet son gün hazırlamıştır her şeyi
1 yılAnnen hizmetçin mi kız olacaksın bir de öğren yap
023 Yorumla- 1 yıl
Kız olmak ne alaka? İslamda kadın ev işi yapmak zorunda değil.
- 1 yıl
@Nxkekxkekxkekldkrlfl ona bakarsan anan da yemek yapmak zorunda değil.
- 1 yıl
Evet değil anam kız değil mi?
- 1 yıl
@Nxkekxkekxkekldkrlfl baban bilir ben nereden bileyim
- 1 yıl
Her türlü zekanı belli etmek bu olsa gerek 👍🏻
- 1 yıl
@Nxkekxkekxkekldkrlfl tek haneli iq lu feministleri zkine tşğına takmamak bu olsa gerek
- 1 yıl
Takmadığın için mi kızsın yemek yapmayı bilmiyorsun diye ağlıyordun 🤣
Soran1 yılSorumun altında tartışmayın ya
- 1 yıl
@Nxkekxkekxkekldkrlfl sana değildi o sen salça oldun 😂
Kaşıntı var çünkü 🤪 - 1 yıl
Ne kadar terbiyesiz olduğun her lafından belli
Soran1 yılBak işine. Kadınlar sizin hizmetçiniz değil
- 1 yıl
bu zeka ile nasıl yaşıyorsunuz mk nereye yazdım hizmetçi diye
Soran1 yılKızlar bilmek zorunda olduğu kadar erkekler de bilmek zorunda
- 1 yıl
Askerlik de yapıyor musun
- 1 yıl
Bedelli askerlik çıkalı çok oldu. 1 ayda epey yoruluyor erkekler? Kadınlar her ay 1 hafta regl olup ağrı çekiyor, doğum yapıyor hele sezaryen yapanların kas, yağ, deri tabakası, rahmi kesiliyor 10 cm’den uzun kesik ve bir daha asla eski haline gelmiyor. Çocuğu emziriyorlar. İyi bir askerlik var onu da biz yapsaydık
- 1 yıl
@Nxkekxkekxkekldkrlfl hah yerini biliyorsun aferin
Bedelliyi siz de yapın o halde ödeyin parayı erkeklerle sidik yarıştırırsınız
Çık etrafına bak yüzde 95 i erkeklerin eseri
- 1 yıl
Para kazanan tek kişi erkekler değil. Ben mimarlık okuyorum. Erkeklerin kolayına gelmiştir tabi bedellik işlerine geldi mi erkeğiz diye gerinirler işlerine gelmedi mi böyle. Yeribi bilmekle alakası yol ukela. Fizyolojik durum
- 1 yıl
@Nxkekxkekxkekldkrlfl eee mimarlık okuyorsun de ne oluyor ne yapalım okuyorsun
Mimar çalıştırıyorum ben yanımda 😂
Erkekler bedel ödüyor neticede siz ödüyor musunuz hayır
Kocasına yemek yapmayı bile kendine zul gören, patrona hizmet etmeye hevesli ama kocasına hizmet etmeyi hakaret gören sapkın bir zihniyet :) - 1 yıl
Ne bedeli ödeyecekmişiz? Aynen kimse kimseye yemek yapmak zorunda değil kudur
- 1 yıl
@Nxkekxkekxkekldkrlfl kuduruyorsun demek ki 😂
Kimde sanıyor bide kendini 😂 - 1 yıl
Hadi kalk da yemeklerini yap akşama hazır olsun evde hizmetçinn pardon anan yoksa
- 1 yıl
Mimarları yanında çalıştırıyormuş :D pehhh
- 1 yıl
@ahagxhhzjxsk sizin gibilere haddini bildirmeye zaman harcadığım için konduramıyorsun haklısın 😂
Hazır al ya da intten bak yap
11 Yorumla
Soran1 yılNe alabilirim sence sen mi sildin yorumu
1 yılBi şey yapma
00 Yorumla
1 yılSen hazırla
00 Yorumla
1 yılSen yap
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYoutubeden video izle kendin yap
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılTantuni yap kolaydır sade soda kat
Gizli Üye(25-29)1 yılAç internti bak sen yap
00 YorumlaNebicim anne o ya
00 Yorumla
1 yılSipariş ver
00 Yorumlalahmacun sipariş et
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer