Yeme & İçme Kayseri’de iftar için gidilebilecek en güzel yer neresi? Ömer1221ka Takip Et Xper 1 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Yani yemek lezzet kalitesi olarak Güncellemeler1 yıl @mememenko Güncellemeler1 yıl @ mememenko Kayseri’de iftar için gidilebilecek en güzel yer neresi? Cevapla En Güzel Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Pizzazen kesinlikle yemekler içecekler sınırsız tabakta kalan kadar ödüyorsun alpaslanda talasta falan şubeleri var 0 4 Yorumla Ömer1221ka 1 yıl Hmm Pizza sevmiyorum ben Yorumla Ömer1221ka 1 yıl Biraz daha anam babam usulü kebap mangal tarzı yerleri seviyorum Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ozaman elmacioglu İskender var istasyon caddesinde Yorumla Ömer1221ka 1 yıl Tamam istersen ısmarla ya bilirim Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl 5 Xper almak için yorum yapıyorum Kayseri hakkında bilgim yok lbkgfkfgkf 0 0 Yorumla
Yaleleyyalelee Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Hacı steak cıgerci Bahri güzel 0 10 Yorumla Ömer1221ka 1 yıl Ya bu tur yerler mesaj Sinan şef felan bana hitap etmiyor sevmiyorum Köfteci alaattine gittin mi hiç Yorumla Yaleleyyalelee 1 yıl Daha salaş rahat yer sevıyorsun demek sen. Ozaman taş çiçek tam sana göre 👌🏻 Yorumla Ömer1221ka 1 yıl Yani salaş derken yemek kalitesine önem veriyorum mesela Sinan şef gibi yerlerde sadece ortama para veriyorsun lezzet bence yok Yorumla Yaleleyyalelee 1 yıl Tamam anladım zaten demek istedigşni çokta haklısın. Taş çiçek öyle degıl işte yemekler harika bayılırsın. Esnaf lokantası tarzında mükemmel bi yer her şubesı aynı Yorumla Ömer1221ka 1 yıl Tamam inşallah gideyim bir gün sen öğrenci misin Yorumla Yaleleyyalelee 1 yıl Yok degılim Yorumla Yaleleyyalelee 1 yıl Hayır Yorumla Ömer1221ka 1 yıl Why? Yorumla Yaleleyyalelee 1 yıl Gerek yok. Byy Yorumla Ömer1221ka 1 yıl Daire ihtiyacın felan varsa mütahitlik yapıyoruz satılık çok daire var Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Fettah usta güzel bence 0 10 Yorumla Ömer1221ka 1 yıl Duydum ama gitmedim neredeydi tam olarak Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Karayollarının köşede, tramvay aydınlık evler durağı o tarafinda Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Hayır teşekkürler Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Evliyim Yorumla Ömer1221ka 1 yıl Ne olacak arkadaşıma gidiyorum dersin Yorumla Cevap sahibi 1 yıl tamam bugün iftara buluşalım Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Tabiki hayir Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Öyle bişey olmayacak Yorumla Ömer1221ka 1 yıl Fettah usta fiyatlar nasıl peki Yorumla Ömer1221ka 1 yıl Ne yaptın iftarda bakalım Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) 1 yıl Sinan chef 0 1 Yorumla Ömer1221ka 1 yıl Başkan oraya çok gittim ama sadece ortam güzel lezzet sıfır çok güzel geçiriyorlar Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Pizzazen kesinlikle yemekler içecekler sınırsız tabakta kalan kadar ödüyorsun alpaslanda talasta falan şubeleri var
Hmm Pizza sevmiyorum ben
Biraz daha anam babam usulü kebap mangal tarzı yerleri seviyorum
Ozaman elmacioglu İskender var istasyon caddesinde
Tamam istersen ısmarla ya bilirim
5 Xper almak için yorum yapıyorum Kayseri hakkında bilgim yok lbkgfkfgkf
Hacı steak cıgerci Bahri güzel
Ya bu tur yerler mesaj Sinan şef felan bana hitap etmiyor sevmiyorum Köfteci alaattine gittin mi hiç
Daha salaş rahat yer sevıyorsun demek sen. Ozaman taş çiçek tam sana göre 👌🏻
Yani salaş derken yemek kalitesine önem veriyorum mesela Sinan şef gibi yerlerde sadece ortama para veriyorsun lezzet bence yok
Tamam anladım zaten demek istedigşni çokta haklısın. Taş çiçek öyle degıl işte yemekler harika bayılırsın. Esnaf lokantası tarzında mükemmel bi yer her şubesı aynı
Tamam inşallah gideyim bir gün sen öğrenci misin
Yok degılim
Hayır
Why?
Gerek yok. Byy
Daire ihtiyacın felan varsa mütahitlik yapıyoruz satılık çok daire var
Fettah usta güzel bence
Duydum ama gitmedim neredeydi tam olarak
Karayollarının köşede, tramvay aydınlık evler durağı o tarafinda
Hayır teşekkürler
Evliyim
Ne olacak arkadaşıma gidiyorum dersin
tamam bugün iftara buluşalım
Tabiki hayir
Öyle bişey olmayacak
Fettah usta fiyatlar nasıl peki
Ne yaptın iftarda bakalım
Kayseri'de bence öyle bir yer yoktur
Bürüngüz
Sinan chef
Başkan oraya çok gittim ama sadece ortam güzel lezzet sıfır çok güzel geçiriyorlar