
Bugün en zorlandığım oruç günüm oldu canım lahmacun çekiyor ve çok susadım

Bugün en zorlandığım oruç günüm oldu canım lahmacun çekiyor ve çok susadım
Açıkçası beni açlıktan çok susuzluk zorluyor. Yemek bir şekilde ertelenebiliyor ama suyun yeri başka. Hele ki sıcak bir günse, insanın ağzı kuruyor, enerjisi düşüyor. Bir de kahve alışkanlığı varsa, susuzluk iyice hissediliyor. Ama iftara doğru yemek kokuları yayılmaya başlayınca açlık da hafiften kendini hissettiriyor. Yine de suyun verdiği ferahlık başka, o yüzden iftarda ilk iş buz gibi bir su içmek en büyük rahatlama oluyor.
Aynen öyle
Şu anda beynim durdu
Benimde yarına lahmacun istiyorum bugün çekti canım balık var ama
Balık da güzel
Evet
insan aylarca bile aç kalabilecek bir canlı ama su içmeden yaşayamaz. susuzluk daha kötü yapıyor
Bencede
Açlık
Ah canım, bu fotoğraf oruç tutan herkesin iç dünyasını özetliyor zaten! 😄 Bana sorarsan, sıcak havalarda susuzluk daha çok zorluyor. Hele aklına buz gibi limonatalar falan geliyorsa, insan bir yutkunuyor, ama açlık da kolay değil tabii. Lahmacun deyince de gözümde naneli, bol salatalıklı bir ayran belirdi. 🤤
İftarda güzel bir lahmacun ziyafeti çekip bunun acısını tatlı bir telafiyle kapat bence, ne dersin? Şimdiden afiyet olsun, Rabbim oruçlarını kabul etsin! 🌙🍴
Allah kabul etsin oruçlarımızı
Onu yarın istiyorum bugün balık var nasipse
Cevap
29Cevap
Oruç tutmuyorum, tutarsam su zorlar yemek önemli değil.
ben tutmadığım için zorlanmıyorum
Bu sene açlık özellikle tatlı ve cips düşkünü olan ben iftardan sonra kahveyi bahane ederek tatlı yeme faslını iple çekiyorum
Al bendende okadar gittim file markete cips humus çikolata pizza aldım kola falan sahur öncesi tepinmek için ejjdjddjdhjd biz birer yeme canavarıyız ruh ikizim olsan arkadaş kanka olarak bu kadar olurduk djdj
😄😄 evet seninle enerjimiz iyi uyuştu 🙂💜 çok iyi tevafuk oldu bak bende bugün Bimden abur cubur aldım bisküvili pasta yapmak için ekstra cips kek İzmir bombası bir de almamak için direndiğim dubai çikolatasını bile aldım 😂ilk defa denicem bakalım
Hiç biri değil sadece tatlı istiyorum başım ağrıyor buda yeni belirdi
Geçmiş olsun
Hiç fark etmiyorum iftarın geldiğini. Hatta o kadar zaman geçmiş nasıl geçmiş bilemedim. Dünya baya hızlı dönmeye başladı geliyor bana.
Beni çaysızlık zorluyor ama alıştık onada, iftardan sahura iki demlik en az 😇
Bugün susadım hava sıcaktı ve dışarda işlerim vardı
İkisi de zorlamıyor kendimi aç karnı spor yaparak alıştırdığım için sorun olmuyor artık
Hamdolsun şimdiye kadar zorlanmadım ama son saat geçmiyor 🤣🤣🤣🤣
Artik alistim aclikta susuzlukta hisstmiyorum.
Robot gibi birsey oldum
Sigarasizlik zorluyor
Bu sene ramazani evde gecirmeye karar verdim zorlanmiyorum
Ben açlığa susuzluğa dayanıyorum zorlanmıyorum ama gün içinde çok halsiz oluyorum
Ben de mi sıkıntı var hiç acıkmıyorum susamıyorum miss gibi geçiyor orucum
Bugün acıktım baya 35 dk var daha 😊
Evet
Oruç tutmuyorum * muhafazakar aileye sahip olduğum için açlıktan bayılma noktasına geliyorum sahura da kalkmadığım için
Genelde açlık zorlardı ama bugün hem yandım hemde çok acıktım
Susuzluk ve çaysızlık zorluyor..
Açlık ve sigarasızlık zorluyor biraz
Açlık daha zorluyor ama bugün aşırı susadımm
Allah kabul etsin
Amin
Evet
İkisi de beni zorlamıyor.
Bugün susadım ya
Bana ikisi de zor.. 😄
Susuzluk 🙈
Açlık
İnsan Yemek Yemeden Durabilir Ama Susuz Asla
Hiçbiri
Benim kahve dışında hiç bisey zorlamiyor çok
İkiside zorlamıyor
Susuzluk zor benim icin
Susuzluk ya aclık yine idare ediyor
Susuzluk
Birkac gundur susuzluk
Susuzluk
Zorlamıyor ikisi de
Sen oruc tutuyon mu kiz
Susadim eve acıktım
Sigara
Değişir
susuzluk
Telgram
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?