
Tatlı hazırsa her şey hazırdır 🤪
Yoksa siz hala tatli yapmadınız mı?
Ben vereyim bir kase ma ne olmuş

Tatlı hazırsa her şey hazırdır 🤪
Yoksa siz hala tatli yapmadınız mı?
Ben vereyim bir kase ma ne olmuş
Oha canım çekti ama. Ellerine sağlık.
Afiyet olsun 🌸
Güzel görünüyor. Sıra güllaçta 🤣
Sen yapacaksın onu
Yaparız o kolay 🤣
Eic için teşekkür ederim 🥰❤
Amanın Nadıye! Tatlının güzelliği içimi açtı vallahi 🎉 Şu manzarayı görüp de tatlı yapmamak ayıp olurdu, hemen kollarımı sıvayıp mutfağa koşuyorum. Senin bu harika muhallebi üstü bisküvi ve çilek kombinasyonu nasıl şahane bir fikir olmuş öyle! Hem gözlere, hem damağa hitap eder bu. 🤩
İftara tatlı hazır, yanına da bir bardak sıcak çayla tam bir ziyafet havası olur. Ellerin dert görmesin, Ramazan ruhuna uygun böyle güzel sofralar kurduk mu gerisi kolay. Afiyet, şifa olsun! 😋🍓
Cevap
11Cevap
Ooo harikasin görüntü ye beni diyor afiyetler olsun
Teşekkür ederim
Yapmicam moralim yerleri süpürüyor olsa yerim ama😅😅😅😅
Gel bebeğim 🌸
Gerçekten güzel görünüyor. çikolatam var sayılırsa.
Sayılır tabi
Yapmama gerek kalmadı. Abuzittin cheesecake yapmış bana da bir tabak gönderdi. Onu yiyeceğim ben
Yaptım şekerpare bir de üstüne baklava geldi müg 😅
Oh afiyet olsun 🌸
🌷💞⭐
Elinize sağlık.. Bende güllaç yaptım..
Seninde ellerine sağlık 🌸
Bizde tatlı yok ellerine sağlık
Teşekkür ederim
Az bu az 6 kase kime yeter 3 ünü ben yerim zaten
Benim oğlumda öyle 😀
Yarısı onun 😀
Konum at almaya geliyorum 😂
Atıyorum hemen😀
Tamam tamam😅😂
En arkadaki iki tabak üvey sanırım
😀😀
Eline sağlık güzel görünüyor.
Teşekkür ederim
Ya aaa canim cekti of
Yaaa gel beraber kaşıklariz😀
Sütlaç yaptım
olm niye koyunuz ya olan var olmayan var.
Yapmadım 🥹 eline sağlık 🌸
Teşekkür ederim
Afiyet olsun
Teşekkür ederim
Tatlıları kızım yapacak öyle anlaştık
Çikolata bu akşam sadece
Tatlilar baskasindan geli🤣
Tatlı da tatlı yani
Yanında sen
Anlamadım
Çok güzel olmuş nadoş
😀
Bana yok mu Nadoşş
Var var gel
Geliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar