Önemsiz hissettiğiniz bi yerde ne yapardınız?

Kayınvalimle farklı şehirdeyiz ama doğumu eşim ailesinin yanında yapmamı istedi neyse orada da baya bi sıkıntı yaşadık bana karşı davranışları konusunda sülalenin ilk oğlan torunu oldu oğlum bi çöp bile almadılar. Ama bir türlü kıymetim bilinmedi yakın bir şehirde doğum yaptığım için ve memur olduğum için rapor almaya gitmem gerekti neyse kimseye yük olmayım değip otobüsle gidip geldim evde olduğu halde eşimin kardeşi beni otogardan almadı bende taksiye binmek zorunda kaldım kayınvalidem neyle geldin sen dedi taksiyle dedim ha iyi yapmışsın oğlum uyanmazdı zaten yatıyor dedi. kıymet bilmeyen bi aileye düştüm anlayacağınız. kendileri benim evime geldiklerini hazırlıklar yaptım buludundğum şehri gezdirdim hafta sonu kahvaltıya yemeğe götürdüm eşimin annesi babası abisi yengesi komple geldikleri halde. işe gitmeden yemeklerini hazırladım ama benim geldiğimde normalde kendi akrabalarına karşı çok hazırlık yapan bir tip kaynamam bana bayat bisküvi koydu önüme ve hep artan yemekleri koyup duruyor ama ben hergün özendim evimde kaldıklarında. Düşmez kalkmaz bir Allah şimdi tatil bölgesinde evim gelmeyi düşünüyorlar elime düşersin diyorum. Nasıl davranmalıyım şaşırdım bu önemsemeyen tavırlarına karşı.
Önemsiz hissettiğiniz bi yerde ne yapardınız?
Cevapla