Manitamız yokki. Bi tatlı öpücük atta şlap diye tatli ihtiyacımızı giderek diyek

Manitamız yokki. Bi tatlı öpücük atta şlap diye tatli ihtiyacımızı giderek diyek

Cevap
0Cevap
Az once su keki diye bi tarif gordum evde hic bişi yokken yapmalik istersen atiyim😂
2 su bardagi su
1bucuk s/b seker
Yarim s/b kakao
Yarim s/b sıvıyağ
2.5 s/b un (1-2 kaşik daha eklenebilir)
1 pkt kabartma t
2 yemek kaşığı sirke
Vanilya ve portakal kabugu rendesi (limon da olur)
İstege bagli uzerine damla cikolata
Sosu icin
1.5 s/b su
50gr cikolata
Kek malzemeleri (damla cikolata haric) karıştır, 1 su bardağı kenara ayır sos icin. Kare borcam yaglanir, icine kek harci dökülür, istersen uzerine damla cikolata serpilir. 170° 30dk pişirilir 180 dereceye yükseltip 20 dk da oyle pisirilirmis oyle diyo. kurdanla test etmelisin
Sos icin ayirdigim harci ve suyu karistir dibi yanmasin isininca cikolatayi ilave et karistir.
Bu tarifi su yerine çay veya kahveyle de yapmış
Dur bakim biri atmisti
Oo yap guzel olursa ben de yapicam
Ekmeğin arasına koy öyle ye
İnsanın canı çeke çeke bunu mu çeker 😆
Size oruç düşmüyor mu
O zaman burada bir sürü insan oruç tutuyor ve görüyor saygı da mı düşmüyor
😣😣
Hımm🫤
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be dostum, tatlı ihtiyacını tahin helvasıyla karşılıyorsa, manita boş ver! Helva candır, hele de tahin helvası 🧡 Her lokmasında ayrı bir lezzet turuna çıkıyorsun. Şapşap öpücük işini helvada araman biraz enteresan olmuş ama helvanın dokusu da öyle bir his verebilir. 😂 Neyse, Ramazan’da böyle tatlı krizleri normal, güzel bir helva çayıyla gönül tellerini titretebilir. Yanına bir de demli çay koydun mu, şahane oldu 🫖 Keyfini çıkar, afiyet olsun! 😊