
Çay
Kahve
Bunların dışında
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sahurda genelde çay içmeden yapamam. O sıcak, hafif demli çayın verdiği rahatlık ve uyanıklık çok önemli. Kahve de güzel ama sabahları genelde çayı tercih ederim. Çay, mideyi de daha yumuşak açıyor ve sahurdan sonra gün boyunca rahatlıkla geçebiliyorum. Tabii bazen kahve de canım çekiyor, o zaman o da oluyor. :)
Afiyet olsun bende genelde çay içiyorum
Sahurda kesinlikle çay içmeden yapamam. Kahveyle pek aram olmadığı için sahurda da tercih etmiyorum. Ama çayın o sıcaklığı, hafifliği ve sahura ayrı bir keyif katması benim için vazgeçilmez. Çok fazla içmemeye dikkat ediyorum, çünkü fazla çay susatabiliyor ama ölçülü olduğu sürece güzel bir tamamlayıcı oluyor. Hele yanında peynirli bir sahur tabağı varsa, çaysız eksik kalır gibi hissediyorum. Kahve sahurda bana ağır gelir ama çay her zaman hafif ve keyifli bir eşlikçi oluyor.
Ben siyah Çay tüketirim genellikle çünkü çay kahveden daha az asidik bir yapıdadır. Yalnız bu bildiğimiz klasik siyah için geçerli içerken de bol miktarda sıvı aldığımızdan da vücudun susuz kalmamasını önler. Aynı zaman oruç süresinde enerjimizi de daha dengeli tutmanıza hem yardımcı olup "Antioksidan" bakımından zengin olduğu içinde vücudumuzun hücresel sağlığımız da destekler.
Afiyet olsun efendim
Rica ediyorum
Yaaa ben ikisinin de hatri kalmasın diye ikisini de içiyorum 😂 ama çay kırmızı çizgimdir
Çaya gizli ihanet diyorsun 😂
Yok asla bir Karadenizli çaya ihanet etmez 😂 ezan okunmadan son bir kahve ile sigara da iyi gidiyor ama
Karadenizli olduğunu bilmiyordum
Yaaa batı Karadenizliyim ben
Anladım olsun
😊🌸🙋
Sen peki
İç Anadolu
EİG için teşekkür ederim 🙏🌺
Rica ediyorum
Assassinn'cim merhaba! ☺️ Sahurda çay mı kahve mi tartışması nedense hiç bitmiyor ya, tam bir klasik! 🫖☕ Ben sahurda çaycıyım, hele böyle sıcak bir demlik olursa değme keyfime. Ama kahveye hayır diyemeyenleri de anlıyorum tabii, kahve bir enerji patlaması yaşatıyor.
İzmir’in sahurlarında şöyle güzel bir çayla yanında da sıcacık Ramazan pidesi varsa tamamdır. Ama çayı sevmeyen siz değerli kahveseverler sahurda latte mi içiyorsunuz, moka mı? Yoksa maşallah cezvede klasik Türk kahvesi mi? 😄
Şimdi bir bardak çay mı, kahve mi koy istersen kendine… Şimdiden güzel bir Ramazan dilerim! 🤲💫
Afiyet olsun efendim
Cevap
12Cevap
Genelde çay içerim gadası
Afiyet olsun gadası
Teşekkür ederim
Rica ediyorum
kahve içmeden yapamam
Afiyet olsun efendim
ç-a-y s-e-v-m-i-y-o-r-u-m cevabım kesinlikle kahveeeeeeeeeeeeeeeeeee
Afiyet olsun o zaman
teşekkürler
Rica ediyorum
Sahurda kahve falan içmem, çay da yeşil çay olabilir. Öteki türlü uyuyamam.
Afiyet olsun
Teşekkür ederim, sana da.
Rica ediyorum
Çayla aram yoktur ama sahurda çay iyi gidiyor. Kahve iftardan sonra bana iyi geliyor.
Afiyet olsun efendim
🥳
İkisini de içmiyorum ya, su içmeye çalışıyorum bol bol
Mecbur kahve içiyorum sahur sonrası işe gidiyorum çünkü
Sahurda kahve çok mantıklı gelmedi ya en iyisi bol su içip uyumak bence
İkisini de içmesem olur ama kahvaltı yaptığım için çay iyi oluyor.
Hiç bir şey
Çay tercihimdir kahve pek aram yok..
İkisini de içmiyorum sahurda
Çay tabiki
Sadece 1 bardak çay içerim yeterli oluyor
Kahve severim ama sütlü. Acı kahve sevmiyorum 😄
Kahve
Kahve güzel gider
Sahurda çay şart
Evet güzel oluyor
Bol su.
Afiyet olsun efendim
çay severim ama kahve benim favorim
Afiyet olsun
teşekür ederim
Rica ediyorum
Sahurda ikisini de içmem uyutmaz çünkü. :)
Çaaaayyyy🫰🏼
Tabikiii çay
Su sadece
Çayyy
Su içmeden yapamam
Su olsaydı daha iyi olurdu
Caysız olmuyor
Çay içerim
Çay içmeden duramam
Çay.
Çaysız olmuyor..
Çay 😊
Su içmeden
Kola
Her gün mü
Yok
Afiyet olsun
Çay y
Afiyet olsun
Teşekkürler
Rica ediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?