Kek yaptım oldu bu sefer hemde missss gibi nasıl görünüyor?

Bekar ve yanlız yaşıyan biri olarak ilk kez dünyanın en lezzetli keki olduğunu iddia ettiğim kekimi yaptım 🤤🫠😍 tabi bu konuda @Ela-ya ‘ nın eline su dökemem 🤭 🙈 biraz yandı gibi oldu üzerini sıyırdım 😂😂😂
Kek yaptım oldu bu sefer hemde missss gibi nasıl görünüyor?
Güncellemeler
1 yıl
@Ela_ya
Kek yaptım oldu bu sefer hemde missss gibi nasıl görünüyor?
Cevapla