Dün öğlen badem almıştım yemistik biraz kalmış şimdi yesem bı gün beklemiş bişey olur mu?

Dün öğlen badem almıştım yemistik biraz kalmış şimdi yesem bı gün beklemiş bişey olur mu?
Cevapla