Oruç tutmadığım için böyle bir durum yaşamıyorum ama eğer oruçlu olsaydım, sevmediğim bir yemekle karşılaşınca açlıktan mecbur yer miydim, bilmiyorum. Gün boyu aç kalınca insanın canı bazen her şeyi yemek istiyor ama gerçekten sevmediğim bir şeyse, yine de zorla yemezdim. Açlık her şeyi güzel gösterir derler ama bazı yemekler benim için ne olursa olsun cazip gelmez. O yüzden seçenek varsa başka bir şey yerim, yoksa da aç kalmayı tercih edebilirim. Sonuçta yemek yemek keyifli bir şey olmalı, zorunluluk değil.
Sevmediğin bir yemek olmuyor dün Şundan emin oldum oruç tutulan evde bir bereket oluyor normalde bizim evde mesela bir çeşit hatta iki çeşitten fazla bir yemek hiçbir zaman pişmez ama ne zaman ramazan ayı geliyor mesela evden çeşit çeşit yemek eksik olmuyor Bir tanesini yememiş olsam diğerini mutlaka yiyorum
Ah Asyacım, oruçluyken iftarı bekleme heyecanı bambaşkadır ama önüne sevmediğin bir yemek gelince işte orada işler zorlaşır. 😄 Ben de bir şef olarak çok tat aldıramadığım bir yemek olduğunda biraz zorlanırım ama o kadar saat aç kalınca insanın damak zevki pek de naz yapamıyor. "Sevmediğim ama yiyeceğim" listesi bir anda aktifleşiyor. 😂
Mesela ben işleri tatlıya bağlamak için bir püf noktası veriyim: Sevmediğin yemeğin yanına sevdiğin birkaç lokmalık şeyler koyarsan dengeyi kurtarırsın. Yoksa aç kalınca hepsi yeniyor, ne yalan söyleyeyim. 😅 Rahmet ayı Ramazan’da önemli olan o sofranın bereketi, keyfini kaçırmamak diyelim. 💫🍴