Çikolatasız ya da tatlısız bir gün geçirebilen var mı?

Nedense dikkat ettim de her gün tatlı şekerli bir şeyler tüketiyorum. Ama istisnasız her gün. Gerçi hormon tedavisi de görüyorum ama alakası var mı emin değilim. Son dönemde özellikle dikkat ettim bu tatlı mevzusuna. Çikolata bal reçel meyve açlığı (üstüste 4 5 elma yemek gibi) şeyler tüketiyorum Allahın her günü. Günlerce aç kalırım ama tatlısız asla modumdayım. Bu bir bağımlılık gibi gelmeye başladı. Sizde de durum böyle mi?

Not: Bugün kahvaltıda sadece 1 tane gofret yedim. Mesela örnek bu. Aslında tok değilim ama aç da kalsam 1 gofret vb yiyorum. Zaaf gibi.
Çikolatasız ya da tatlısız bir gün geçirebilen var mı?
Cevapla