Benimle kahve içme şerefine nail olmak isteyenler parmak kaldırsın ☝️☕️


Geceleri pek bir şey yiyip içmiyorum özellikle kahve uyku kaçırıyor Ama ben gerçek içtiğim zamanlarda da hiç uyku kaçırdığını fark etmedim. Ama sana afiyet olsun
Cevap
5Cevap
Ayyy yetiştim ben istiyorum ben ben ben
Mide yakar bu saatte iyi olmaz
ben isterim afiyet olsun
ben kahveyi acik severim, neden biliyor musun? kahvenin arkasindan seni gorebileyim diye. hayirli geceler.
sen beni açık kahvenin arkasından göremezsin, görebilmen için karşında olmam gerekir, zira ben karşında değil her daim yanındayım
Kahveyle aram yok ama kokusunu sevdiğim için yanına oturup sohbet edebilirim. İçmeyi seven varsa afiyet olsun, ben çayımı alırım.
Uykusuz geceler seni bekler tatlım.. afiyet bal şeker olsun 😊
Teşekkürler asuman hanım, buyurun efenim size de bir kahve yapayım
Uykum geldi olmaz 😊
kahve içerseniz uykunuz kaçar efenim
İşte uykumun kaçıp gitmesini istemiyorum tatlım. onu seviyorum 😊
Normalde severim ama şu an boğazıö ağrıyor içmem
Ben sütlü ve yumuşak kahveyi tercih ediyorum..
Daha yeni espresso içtim
Bira tercih ediyorum, teşekkürler.
Tam şu an da içiyorum eşlik edem bari
Bunu içip uyuyabiliyorsan helal olsun
En sevdigim 😍
Nazdraveee
Hiç sevmem
Ben içerim biliyosun
Size afiyet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?