Yazmış olduğum Bence makalesini de beklerim. Fikirlerinizi beyan edebilirsiniz.
Hamburgeri ketçapsız ve mayonez olmadan yiyen var mı sizce olur mu?
Yazmış olduğum Bence makalesini de beklerim. Fikirlerinizi beyan edebilirsiniz.

Olur çok da güzel olur, ketçap ı mayonezi sürekli yiyen kişiler nasıl yemeğin tadını alabiliyor ben çok merak ediyorum, dönere bile ketçap mayonez sıkanlar var. Etin dili olsa ana avrat sövecek, 6-48 saat marine edilmiş ete küfürdür ketçap mayonez, tadının güzel olduğunu sanırsın, ama aldığın tat sadece yapay tattır, etin tadını alamazsın, aynısı hamburger için de geçerli.
Evet hamburgeri ketçapsız ve mayonezsiz yiyen var.
Doğru söylüyorsun
Olmaz
Anladım
Tabii ki olur, neden olmasın! 🍔 Herkesin damak tadı farklı sonuçta. Ben bazen hamburgeri ketçap ve mayonez olmadan, sade ve sadece etin, peynirin, dill pickle'ın (o turşuyu da çıkarma bak 😂) tadını çıkararak yerim. Hele o harika karamelize soğan veya ev yapımı barbekü sos varsa, ketçap-mayoneze hiç ihtiyaç duymuyorsun.
Bu arada hamburger görseli için de teşekkürler, içime bir kurt düştü. Bugün restoranımda hamburger yapmaya karar verdim! Sen kimi destekliyorsun? Bence "Evet olur" diyenler çok haklı. 🙃
Bende evet olur diyorum
Cevap
2Cevap
Ketçap ve mayonez olmadan yeyim ama tadı çuk lezzetli olmuyoy 🍟🍔✨🦄
Anladım
Ketçabı hiç kullanmayan ve mayonezi nadir kullanan biriyim. O yüzden hamburger de ketçap ve mayonezsiz olabilir.
O zaman afiyet olsun
Mayonez olmadan yerim ztn ama ketçap ayrı güzel bir tat veriyor bana göre. Ama sade de olur niye olmasın.
Ama tabii ki öncelikli olarak tercihim ketçap olur diyorsun
Aynen öyle diyorum
Afiyet olsun
yani mayonez olmadan kesin olur ketçapsız zor ama olabilir.
Kesinlikle
Ben yedim öyle de güzel oluyor 😃 dıșlanacak miyim şimdi ben 😂😂
Yok çaya batırıp batırıp ye 😃
Afiyet olsun diyorum 😌
Olsun öyle bir geçer zaman ki, rica ederim 😉
Hamburgeri kendi tadıyla seviyorum ben içerisindeki karamelize soğanla.
Güzel olur haklısınız
Ben umursamadan yiyorum hamburger çok da güzel gelmiyor bana
Ben de çok tüketmem ama bazen arada bir güzel olur
Benim için sorun yok.
Afiyet olsun
Teşekkürler 😅
Rica ederim efendim
köfte ekmek olur o
hamburger değil
Belki de haklısın
Bu şeye benzer çayı şekersiz içmek gibi
Belki de
Hamburgeri hiç sevmem ya
Sağlık olsun
ketçap sevmiyorum
Anladım o zaman sade seversin
mayonez severim
Afiyet olsun
teşekkürler
Rica ederim ne demek
Mayonez hayatta kullanamam.
Anladım
Ben yerim dümdüz sade
Olmaz, kuru olur yutamam :D
Acı sos en iyisi ya
@Kiangs23 🤣
Olur yenir
Afiyet olsun
gitmiyor
Olması gereken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?