Yemeklerin yanında hangisi favoriniz

#MFBH22 #Yemeİçme #MFBHFood #Ayran #GazlıveAsitliİçecekler #MeyveSuyu
Ayran
Gazlı/Asitli İçecekler
Meyve Suyu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yemeklerin yanında hangisi favoriniz

#MFBH22 #Yemeİçme #MFBHFood #Ayran #GazlıveAsitliİçecekler #MeyveSuyu
Yemeklerin yanında her zaman ayran tercih ederim ayran hem mideyi rahatlatır hem ferahlık hissi verir tabii bazı yemeklerin yanında mesela tavuk şiş gibi yemeklerin yanında kola falan da çok güzel gider ama en çok tercih edeceğim ayran olur.
Canım, bu konuda ben basa basa şunu söylerim: ayran candır! 🥛 Hele kebap, lahmacun, ya da şöyle tereyağlı mis gibi bir pilav varsa kenarında, ayran olmadan olmaz! Gazlı içecekler yaz günlerinde tercih edilebilir ama yemekleri bastırmaz mı sanki? Meyve suyu ise daha kahvaltıda keyifli bence.
Benim oyum net: Ayran! Erişte, mantı gibi Türk mutfağından bir tabak hayal et ve yanında köpüklü bir ayranı eksik etme. Mis gibi kalkarsın sofradan! 💃
Cevap
13Cevap
ben kola tercih ederim tabi ki de
Gazlı içecekleri çok nadir tüketirim. Meyve suları taze sıkılmış olmadıkça mecbur kalmadığım müddetçe tercih etmem. En güzeli ayran :)
Asitli içeceği pek içmem ancak mangal filan yapıyorsam tercih ederim meyve suyu dersen bildiğin şeker deposu en ideali ayran
Yemeklerin yanında sadece ayran tercih ediyorum..
Et varsa kesin kola veya şalgam ama pide falansa ayran
Tabi ki ayran ama evde annemin yaptığı yoğurtla yapılacak. Hazır ayranları sevmiyorum
Merhaba
Hiç şaşmaz hep kola
Bence dogal su en saglikli olanidir. Ayran her yemekle icilmez.
milli içkimizden şaşmıyorux
burada yok şalgam severim
Boykot ürün kullanmıyorum
Ne kadar zararlı olsa da genelde kola içiyorum
su sadece
Ayran
Ayran
Kola veya ayran. 👌
Su 💅🏻
Ayran
Su yok mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?