Dışardan birşeyler söylerken utanıyorum sizce gerek var mı?

yemek sipariş etsem sanki kuryeler anama sövüp video çekecekmiş gibi o kadar çok video gördüm ki. sipariş verilmez mi kar yağmıyor şu an

Güncellemeler
1 yıl
teşekkür ettim cevap bile vermedi sanki zorla çalıştırılıyor
Dışardan birşeyler söylerken utanıyorum sizce gerek var mı?
Cevapla