Arkadaşlar merhaba iyi öğlenler? Öğle yemeği yediniz mi?

Ben okulayım öğle arasına girdik veyanımda yemeğim de yok çok açim ya dkdj sanki oruçlu gibiyim yanımda para da yok, kantine gitsem dicem de param yetmiyo işte siz yediniz mi naptınız ya benim yerime de yiyin offf 🥺
Güncellemeler
1 yıl
Güncel arkadaslar afiyet olsun
Arkadaşlar merhaba iyi öğlenler? Öğle yemeği yediniz mi?
Cevapla