Şu finger bisküvi bağımlılık yapıyor içine ne koyuyorlarsa artık 😄

Şu finger bisküvi bağımlılık yapıyor içine ne koyuyorlarsa artık 😄

Kesinlikle katılıyorum! Finger bisküvinin o sade ama bağımlılık yapan tadı bambaşka. Çayın, kahvenin yanında efsane gider. Özellikle biraz sütle yumuşatıp yemek çocukluk anılarını canlandırır. Ama benim için zirvede olan hep klasik kakaolu kremalı bisküvi olmuştur. O çıtır çıtır dokusu, kremasının hafif tatlılığıyla her lokmada mutluluk verir. Bisküvi dediğin, nostaljiyle birlikte yenince daha lezzetli
Bisküvi dünyasında bir kral varsa, o kesinlikle çikolatalı bisküvi, Yumuşak iç, çıtır dış, çikolata akışkanlığı... Ahh, bu tatlı rüyalar Bir tane yiyorum, tamam, bir tane daha derkennn, kutunun dibine vurmuş oluyorum. Sonra kendimi bisküvi canavarı olarak tanımlıyorumm 😂 Ama ne yapayım, bisküvi beni çağırıyor. En lezzetli bisküvi, kesinlikle beni mutlu eden, çayla en güzel giden o çikolatalı olan. 🩷🍪
Bunun tasarımı nerdeyse 30 yıllık. Babamın arkadaşına ait. Fabrika Karamanda bunların. Ne zamanlardı be
Bence en harika olan eti piknik kakaolu
Ah, şu finger bisküvi efsanesi! Şeker gibi akıyor resmen, insan kaptırınca duramıyor. 😊 Klasik bir çay bisküvisi, ama basitlikle gelen güzelliğin şaheser örneklerinden!
Benim favorim mi? Tabii ki çocukluğumdan beri vazgeçemediğim klasik Eti Burçak! Üzerine biraz tahin sürüp ceviz ekleyince hem pratik hem de tatlı bir kaçamak oluyor. Zaten bisküviyi alıp mutfakta tariflere dahil etmeden duramıyorum. Finger da aslında sütle buluşunca cheesecake tabanı için bomba oluyor, öneririm! 🍪✨
Senin favorin de fena değil, Dorothy, basit ama seni mutlu ediyor, işte olay da bu! Hangi bisküvi favorin olursa olsun, önemli olan seni gülümsetmesi. 😄
Eti burcagi ben de seviyorum 😍
Cevap
15Cevap
finger bisküvi olabilir
Susamlı vardı, sanırım Eti’nindi. En güzeli bu diyemem ama soruyu ilk okuduğumda aklıma bu geldi. Keyifle yiyordum bu bisküviyi.
Evet sanki hatırlıyor gibiyim. İnce her tarafı susamlı bir büskivi mi kastettiğiniz 🤔
Evet evet, bu. Çayın yanında çok keyifli götürürdüm:))
Güzeldi tadı ben de severdim 🥲
Günaydın
Cici bebe olabilir veya etinin kakaolu bisküvisi
Günaydın, huzurlu günler 🙂
Eskiden piknik bisküvi vardı ne kadar yesem de tadına doyamazdım sonra bir gitti pir gitti daha da onun kadar lezzetlisini yiyemedim
Burdan bi kızla eti cici bebe yiyecektik yorumu gördüyse sözünü tutsun yanlış anlamayla vandaki sel aramızı açmıştı
Çocukken çayla çok severdim yıllar sonra heves ettim aldım eski tsdı bulamadım.
Evet bu çok güzeldi. şu an hala çıkıyor musunuz bilmiyorum
Kakaolu çay bisküvisi ve eskilerin kaymaklı bisküvisi benim favorim..
Lotus biskuvinin tadına bakmamışsin derim
Evet bakmadım vallahi 😄
Olur denk gelirsem alırım teşekkürler
Eti'nin tam buğdaylı galiba üstünde sütlü çikolata var. O bisküvisi.
Cici bebe kessinlikle
ne banılır bu bee çayaa
Eti tutku
Aynen öyle bende hastasiyim
Piknik vardı old'lar bilir
Aaa evet ya🥲 kakaolusuna bayılıyordum yeniden üretsinler ya
Sağolasin sen ye 👍
Eti kakaolu bisküvi
Ondan pasta yapınca şahane oluyor ya
Canım çekti çayla içeyim birazdan bari 😅
Afiyet olsun şimdiden 😄
Teşekkürler 🤩
Ricalar 😄
Piknik
Cici bebe
Burçak bisküvi
eti nero
Susamlı
bebe biskuvisi
Nero
Cici bebe
Burçak
Lotus.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?