Şuna çaydan gelen kafein içerir yazarken utanmamışlar mı?

İçinde çay bile yok aq. "Ekstraktı" var. (şüpheli) %0,1 lik çay ekstraktıyla çaydan gelen kafein içerir yazmışlar. Türkiye'deki yiyecek iceceklerin içeriği niye bu kadar kalitesiz ve toksik acaba, çay ülkesi olacağız bir de. Utanç
Şuna çaydan gelen kafein içerir yazarken utanmamışlar mı?
Şuna çaydan gelen kafein içerir yazarken utanmamışlar mı?
Cevapla