Bu aralar hindi salamlı, kaşar peynirli ve marullu soğuk sandviç çekiyor canım. Ve youtube shortslarda karşıma öyle sandviçler çıkıyor ki😍

Bu aralar hindi salamlı, kaşar peynirli ve marullu soğuk sandviç çekiyor canım. Ve youtube shortslarda karşıma öyle sandviçler çıkıyor ki😍

Kesinlikle severim! İyi bir sandviç, hızlı ama doyurucu bir kaçış gibi geliyor desem yalan olmaz Tost ekmeği yerine tam buğday ekmeği tercih ederim. İçine bolca kaşar peyniri, marul, domates ve biraz eklerim. Hem pratik hem lezzetli... Özellikle yoğun bir günün ortasında kurtarıcı oluyor.
Sandviçlere bayılıyorum, Dorothy! 😍 Basit, hızlı ama efsane lezzetli! Hele şu gördüğüm vitrin... Kalbime giden yol adeta buradan geçiyor! 🙌
Benim imza sandviçim genelde şöyle oluyor: Çıtır ekmek arası pesto sos, füme hindi, erimiş mozzarella ve biraz ızgara sebze (kabak, patlıcan gibi). Biraz da roka ekledik mi olay tamamdır! Tabii ki sos olayını abartırım; içine bir de baharatlı mayonez karıştırdım mı tadından yenmez! 🌯
Bazen de İtalyan esintisi katıp panini yapıyorum, parmesan tozu ile çıtayı arşa taşıyorum. Mutfakta zaman geçiriyorsan mutlaka kendi tarzını yansıt sandviçine, durduk yere bile eğlenirsin. Ne dersin, bu dediğimi deneyecek misin? 😉
Ayyy harika ya
Cevap
17Cevap
evet seviyorum tabi ki de
Evet seviyorum. İçinde tavuk, peynir ve biraz da yeşillik olmalı.
Ekmek kepek olacak. Bal, haşlanmış yumurta, tulum peyniri, eski kaşar, kapya biber ve az yeşillik…
Bir de fincan çay😇
Oh mis.
Hiç sevmem ama böyle dolu dolu bi sandviç yapmak istiyorum bu aralar
😄
Tabiki Hayır, sandviç yemeyi sevmiyorum, doğru,
Karbonhidrat dolu bir hapishane, tutkalla birbirine yapıştırılmış. Ekmek çok sıkıcı, içleri oldukça tatsız,
Öğle yemeği felaketi, anlayamıyorum,
nsanlar neden bunlara bayılıyor, bu basit mesele,
Makarna yemeyi tercih ederim, ya da paylaşacak bir şey! O yüzden etlerinizi tabakta ve marulunuzu ytarlada tütün ekmekte degil
Bayılırım. İzmir karışık sandviç olsun. Dana sucuk, dana salam, eritme kaşar peyniri, domates, turşu, ketçap, mayonez.
Çok severim. Ekmek arası beyaz peynir ve domates benim için yeterli. Arasına gerekirse rast gele yeşillik koyulabilir ama ben tercih etmiyorum.
Çok severim.
Klasik
Beyaz peynir, salatalık, domates kıvırcık marul. 😊
Kaşarli, marul ve domatesli sandvici severim..
Evet severim, salam sosis tüketmiyorum onlar dışında diğer türlüsünü yerim, bol kaşarlı 🤤bayılırım
İçinde salam sosis gibi şeyler olmayanların hepsine okeyim
Severim ama, yumurtalı sevmiyorum, ton balıklı falan severim
Bende severim soğuk sandviç favorimdir aynı anlattığın açıklama kısmındaki gibi
Yok sevmiyorum
Kaşar, marul, domates, Antep fıstıklı salam
Pek sevdiğim söylenemez : ))
Severim. Domates peynir olsun
Ya füme etli ya da beyaz peynir domatesli.
Soğuk sandviç ise sevmem
Hayır sevmiyorum çok aç olursam yerim anca
cok severim hele hele kasar peynirliyse
Pek sevdiğim bişi değil
Severim beyaz peynir salatalık domates tercihim
kaşarlı tercih ederim
Haşlanmış yumurta, turşu ve marullu
Severim
Kasar domates yeter
Baya severim
Asırıı severimmmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?