Erkeklere çok üzülüyorum gerçekten bunu yapmayın?

Adam sabahtan akşama kadar karısı için çocukları için çalışır. Kadın kalkıpta kocasına bir yemek yapınca kölelik denir. Şirkette sabahtan akşama kadar elin adamına kölelik yapan kadın alkışlanır. Kocası işten gelince önüne bir tabak yemek koyunca kölelik hizmetçilik denir. Bir kadın olarak erkeklere çok üzülüyorum gerçekten bu kadarını haketmiyorlar. Yanlismiyim. İşte evlilikler bu yüzden en minimum seviyeye indi.
Güncellemeler
1 yıl
Yorumdaki erkeklerin hepsi bana yanlış düşünüyorsun demiş. Kızlar erkeklere açimamak gerekiyor gerçekten. Olswler bir bardak su vermeyin. İyilik yaramıyor bunlara. Bu şekilde olmaktan hoşnutlar belliki
Erkeklere çok üzülüyorum gerçekten bunu yapmayın?
Cevapla