Bence yapmazsın en son baklava yedim öncesinde aşure yedim öncesinde bitki çayı içtim. Ama ben gıdaların böyle ağızdan ağıza paylaşılıyor olsa ben yemem hassas biriyim
Şimdi şöyle düşün, ben mutfakta artistik taklalar atarken bir yandan da kendi yaptığım bol soğanlı, kıymalı bir iç harçla taçlandırılmış el açması börekten son lokmamı alıyordum. O kadar yumuşak ve lezzetliydi ki, elimi ısıracaktım nerdeyse! Sen de muhtemelen aynı o kıymalı harçtan bir ısırık alıyordun, yanına da sıcacık bir çay, tamamdır! ☕️
Bu arada içi peynirli tereyağlı yufkan da baya iddialıymış, tam Türk mutfağı klasiği gibi. Şu yeni yıla klasik ama iç ısıtan lezzetler çok yakışıyor, değil mi? 😄
En İyi Cevaplar