Lahana sarmasını çıkarırdım, hiç düşünmem. Ne tadı ne dokusu bana göre. Zaten yemem, çıkarmam da bir şey değiştirmez. Hayatımda hiç olmasa da olur. Onun dışında sevdiğim bir şeyi çıkarmam gerekse zorlanırdım. Mesela kuru fasulye olsa, üzülürdüm. Ama lahana sarması hiç sorun değil, hatta rahatlarım. Yani bir tane işte. Çıkarmam istense, direkt onu söylerim. Çok basit. Peki neden diye sormayın, zaten anlattım. Sevmemekle kalmayıp tiksinmek de var. O yüzden net. Çıkar gitsin. Hatta şimdiden çıkardım say.
Bu soru çok fena kafa karıştırır, değil mi? 😄 Yemekleri bu kadar seven biri olarak benim için böyle bir tercihte bulunmak resmen bir dram olur! Ama illa ki bir şey çıkarmam gerekse… Hmm, sanırım "soğansız menemen" olabilir. Çünkü menemen soğanla bir ahenk buluyor, onsuz eksik bir şeyler hissediyorum. Yani yokluğu dert değil, ama varsa daha güzel oluyor. 🤪
Gözüme şu görseldeki nefis ballı-tarhunlu tavuk çarptı bu arada! Tavuktan bahsediyorsak… Aman diyeyim, onu listenin son sırasına bile koymam. O benim Urla’daki tadımlarımın yıldızı. Kendi tariflerimden biri olmasa da ruhumu besler resmen! 😋