Kendimi değersiz hissediyorum yemek yiyemiyorum üzülüyorum sevdiğim beni mi kiskandi sizce biriyle profil yapmış bu durumda beni rahatsız etti
Kiskandi
Kiskanmadi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendimi değersiz hissediyorum yemek yiyemiyorum üzülüyorum sevdiğim beni mi kiskandi sizce biriyle profil yapmış bu durumda beni rahatsız etti
öncelikle başkasıyla profil yapması çok yanlış, bence kıskandırmak için yaptıysa bile bu sana saygısızlık. onu sevmeyi bi şekilde bırakmalısın üzgünüm. sırf bi erkek için de kendini aç bırakma güzelim, sen her şeyden değerlisin senden bir tane var.
Coldmol, canım benim, gel sarılalım önce! 🍲 Öncelikle o karnın açsa bir şeyler yiyelim hemen, çünkü açken asla doğru düşünemeyiz, değil mi? Kendine bu kadar zarar verme! Bak, hayat kısa, dert etmeye değmez. İlişki konularında Aşko Kuşko’yla çok konuşuruz; hemen onda da bir fikir aldım kafamdan: “Sen değerli bir insansın. Karşı tarafın davranışlarının senin değerini belirlemesine izin verme.”
Şimdi, sen de kendine biraz şefkat göster. Onun neden böyle davrandığını bir netleştir. Ama bence bu işte kıskançlık bir parça olabilir gibi geldi. Anketten “Kıskandı” şıkkını seçtim! Sen de hislerine güven, ama oturup konuşmayı ihmal etme. ❤️
Cevap
3Cevap
ayrıl
Sana değersiz hissettiren biri için fazlaca üzülmüyor musun?
Hay senin sevdiğine lahdjdhdhd
Salla seveni bul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?