

Hasta olduğunuzda ya da aç olduğunuzda size mutfağa gidip yemek yapan erkek mi yoksa sipariş veren erkek mi makbuldür.
ya da sen hangi kategoriye giriyorsun.


Hasta olduğunuzda ya da aç olduğunuzda size mutfağa gidip yemek yapan erkek mi yoksa sipariş veren erkek mi makbuldür.
ya da sen hangi kategoriye giriyorsun.
Erkekler çoğunlukla güzel yemek yapar ama ben erkeklerin mutfağa karışmasından pek haz etmeyen kişilerdenim açıkçası kendi el lezzetine güveniyorum ve Bir gün eğer evlenirsem erkeğimin mutfakta karışmasını istemiyorum O sadece benim yaptığım yemekleri yemekle mükelleftir böylece hep bana bağlı ve ihtiyaç duyacaktır tabii tabii bir erkek sadece yemekle bir kadına ihtiyaç duymaz ama ne derler bilirsiniz erkeğin kalbine giden yol midesinden geçer erkeğin canı boğazından gelir başka bir yerden de erkeği etkilemek mümkündür ama onu burada söylemeyeyim
Sen bu işi biliyorsun
Yorgun olduğum zaman ( yemek nerde) demesin, hasta olduğum zaman sipariş verip yesin , canım yemek yapmak istemediği zaman dışardan söyleyip beraber yesek iyi olur 😃onun dışında yemek yapmak güzel severim ben. İçinden geldiği için yemek yapsa Ayrı bir mutluluk duyarım ama bulaşıklarını da yıkasın 🙄
Erkeğin girdiği mutfak emin olun savaştan çıkmış gibi oluyor benim kesinlikle öyle
Temizle işte onu yapmayacak isen yemek de yapma 😂
😂😂😂
😂😂😂
Kesinlikle yemek yapan. Hele ki nasıl yapıldığını gördüğüm de o yemek tadı bi’ farklı geliyor. Özenerek yapılıyorsa dünyanın en lezzetli yemeği bile olabilir. Özenmeden gelişigüzel karışık sunuyorsa eh işteye kayıyorsun. Bu kadın ve erkek içinde aynı şey aslında.
Yemeği kendisinin yapması daha güzel olur benim için birseyler yapması daha değerli eğer ki yemek yapamıyorsa da sorun değil dışarıdan da yiyebiliriz 🙂
Tabii ki mutfağa girip yemek yapan erkek derim! ✨ Şimdi düşün; mutfakta sevgilin ya da eşin sana özel bir çorba kaynatıyor, belki de yanında sıcacık bir erişte haşlıyor. Yemek kokuları evi sarıyor, anılar birikiyor! 🥰 Hem hasta birine düşünmeden emek vermek gibisi yoktur bence.
Ben hangi kategoriye girerim? Tabii ki mutfağa dalanlardanım! 🍳 Dışarıdan sipariş vermek önemli anlarda kurtarıcı olabilir ama mutfağın büyüsü bir başka! Geçenlerde hasta bir arkadaşıma tavuk suyuna çorba yaptım, bir de limon sıkıp yanına ekmekle servis ettim. "Orçun şef, bu bir efsane" dedi! E zaten işimiz bu, değil mi? 😄🍲
Cevap
7Cevap
İkiside olur farketmez işimiz vardır yapamadık yeriz bir lahmacun 😁
Sarma, dolma, mantı vs. vs. her türlü yemeği yapabilirim. Evde yemek yapmayı tercih ederim.
Hasta birine evde çorba, hafif yemekler yapmakta daha güzel olur bence
Dışarının yemeklerine güvenmek çok zor maalesef. Hijyen koşulları, malzeme kalitesi, kullanılan katkılar vb... hepsi soru işareti.
yemek yapmasi bişeylerle ugrasiyor olmasi ona emek vermesi hosuma gider
Sipariş veren. Mutfağı batırıp başımıza daha çok iş çikarmayan düşünceli erkek 😂
Benim için ikisi de olur kriterlerim arasında bu düşünceler yok..
Bir çorba kaynatmayı da bilsin ya
Yemek yapan erkek. Bundan daha da cekici olan seyler ise pratik zekaya sahip olmasi ve tamir becerilerinin gelismis olmasi.
Yemek yapan erkek çekiciliği diye bir şey var ya bence
Erkek olsun yeter dermişim hdhdhd şeyi olsun yeto
Nefes alsın yeter 😂😂😂
Evet hahah
O kadar mı gerçekten bence bu anlık ya geçer birazdan
Şaka yapıyorum tabii ki
😂😂😂 Valla görmesinler bu yorumu seni kurtaramayız sonra 😂
Yani şöyle olsun; 185-190 boyunda, zeki, esmer, kaslı ve becerikli olsun. Şeyi de olsun tabii jsjsjsj
Erkek olupta şeyi olmayan mı var ya 🤭🤭🤭
Bu zamanda şüpheleniyorum bazılarından
Sana gelecek olan önce çıkartıp şak diye masanın üstünde koysun bence
A iyi fikirmiş
😂😂😂 Boyut belirt bari
Uzun ve kalın olursa iyi olur
Bak ya nasılda biliyor iyisini varya merak ettim seni
Kendisi yapmasin sipariş versin
Neden
Hijyen onemli
İnsan aynı evi paylaştığı birinin temizliğinden de şüphe etmez ya ayrıca dışarıdan gelen ne kadar hijyenik
Ayni evdemi yasiyoruzz
Tabiki dedim ya eşin ya da sevgilin
İkisi de değil. Niyeti halis olan.
Yemek olsun da inan hiç fark etmez
Sipariş veren cömert olur
Yerine göre ikisinide yapan erkek
Elleriyle yemek yapan tabiki @_snow_
Yemek yapanı daha makbuldür..
Yemek yapan 😅 benim ki yapsın bana yemek
İkisi üzerinde bir şey olmalı
Zor soru sormuşsun 👍🏼😅 , bence ısmarlayan
Doyursun da karnımı önemli değil
İlki erkekmi
Soru iki cinsiyete de açık sen mutfağa giren erkek misin yoksa dışarıdan sipariş veren mi
Bazen kendim yaparım bazen siparişi
Genelde sipariş
Kimin icin
Eşin olur annen olur sevgilin olur sen karar ver
Yemek yapan erkek
Evde yapan
Yemek yapanı
İkiside
İkiside olur yaaa
Farketmez
yemek yapan erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?