Sabahları duyunca özellikle hoşuma giden bir ses yok ya huzurlu uyanmak sağlıklı uyanmak benim için yetiyor bir de sabah ezanı sesi ya da ezanla uyanmak güzel olur tabii ki önceden namaz kıldığım dönemlerde biliyorum en çok sevdiğim ses bu olurdu
hurdacı geldi hurdacıı eski bozuk atılacak eşyalar cart curt. overlokçu geldi overlokçu paspas halı kilim vs. sonra geveze köpek sesleri yüksek sesle konuşarak giden mağara insanları. dvmlı kornalar ani frenler. apartmanda at gibi koşturan veletler topuklu ayakkabısını vura vura yürüyen kadınlar telefonda bağırarak konuşan sorumsuz komşular çarıplarak örtülen kapılar. işte bunları her sabah duyuyorum. ayy en sevdiğim sesler.