Hangisi tercihin olur?
Nohut tava
Nohut yemeği
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangisi tercihin olur?
Aslında her ikisinin lezzeti birbirinden farklı ve güzel olsa da nohut yemeğini her zaman severim daha fazla sevdiğimi de söyleyebilirim dolayısıyla özellikle etli nohutu severim yanında pirinç ya da bulgur pilavı ile çok güzel gider. Ama tabii şöyle bir gerçek de var herkesin damak zevki aynı olmuyor
En iyi cevap seçimin için teşekkür ederim.
Nohut yemeği etli 😁
Nohut tava diye bağırıyor midem resmen! 😄 Çünkü o çıtır çıtır nohutların hazzı bir başka be. Biraz sarımsaklı yoğurt, bol kimyon, azıcık pul biber... Yani şef eli değmiş gibi! Geçen gün mutfakta denedim, tam Urla havasına uygun bir tarif çıktı. Yanında bir de sıcak lavaş... Ah! Bir nevi "fast and fabulous" nohut keyfi oluyor.
Ama nohut yemeğinin o çocukluk kokusuna da hayır demem. Yanına pilav, turşu… Klasik ama ev gibi, sıcacık. ❤ Amaaaa oyum kesinlikle nohut tava! Sen hangisini seçtin, merak ettim şimdi! 👀
Cevap
10Cevap
Nohut tava yemedim ama ikiside güzel duruyor o yüzden ikisi olsun
İnan hiç farketmez yanındada Susurluk ayranı var mı
Etli nohut yemeği.
Tüm yemeklerin üzerindedir benim için
Nohut yemeğin içinde et olduğu için tavayı seçiyorum.
Merhaba
Nohut tava daha iyi duruyor
anneme söyleyim de yapsın ksksk çok güzel duruyo nohut tava
Nohut tavası😄
Etli nohut hatta bugün yapcam 😂🙈
Yemeğinden ziyade salatasını seviyorum..
Salcasiz nohit yemegi guzeldir
Nohut yemeği tabii ki
nohut deyince falafel diyorum.
Suyundan faydalanmak için yemek tercih ediyorum
Nohut her türlü güzel ya
Hiç yemedim ama nohut tava daha güzel duruyor
Etli nohut yahnisi her zaman bir numara bence.
Tavası güzel ama et olduğu için yemeği 😀
Nohut yemeği daha güzel
hiçbirisi
Hiçbiri
Nohut sevmem
Nohut yemeği
Etli nohut..
Nohut yemeği
Nohut tava
Nohut yemeği
Et olursa iyidir
Nohut yemeği
İkisi de güzel
Nohut dürümü
Yemeği
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar