Sömestr de kantin kapalı olduğuna göre orada bekleyen idareciler ne yiyip ne içecek 😔😔?

Sömestr'da yazın olduğu gibi okulda bekleyen idareciler oluyormuş niye bekliyorlar onu da bilmiyorum ya neyse 😀😀 kantinde kapalı olduğuna göre ne içecek bu adamlar

Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Sömestr de kantin kapalı olduğuna göre orada bekleyen idareciler ne yiyip ne içecek 😔😔?
Cevapla