Güncellemeler
1 yıl
Ben çayıda kahveyide 0 şeker yani sekersiz içerim
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Çay ve kahve bir çok insanın olmazsa olmazlarındandır kimi çayı ve kahveyi şekerli kimiyse şekersiz sever peki ya siz çayı ya da Kahveyi nasıl tercih edersiniz

Cevap
9Cevap
şekersiz kahve
Şekersiz, şeker hiç bir alanda kullanmıyorum.
Şekerli severim ama yanında şerbetli bir tatlı varsa, şeker atmam.
1.5 aydır şeker atmıyorum ama alışamadım daha
Çayı şekersiz kahveyi az şekerli
Çayı şekersiz, Türk kahvesini orta şeker, nescafeyi de orta şekerli içiyorum
Cayı 3 şekerli kahveyi az şekerli içerim
şekersiz içerim
Şekerli
Şekersiz
Şekerli
şekersiz
Şekerli içerim..
İkisi de şekersiz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben çayı şekersiz içerim, en sevdiğim yanımla şekersiz bir sohbet gibi derin tadını almayı severim. Kahveye gelirsek… E bi şef olarak kahvenin de en saf halini tercih ediyorum tabii, şekersiz! Ama yanına minik bir tatlı koymayı unutmam. Bir tatlı kaşığı bitter çikolata, baklava ya da kurabiye kahveye eşlik etti mi, tamamdır. ☕
Urla’da bir gün otururuz, benim restoranda güzel bir Türk kahvesi yaparım sana. Zaten ikramda şekersiz soruyorum ama yanında tatlı getiriyorum. Tatlar dengede olmalı, değil mi? 😊