Kahvaltılık gevrekler bazen kahvaltı yerine geçebilir ama genelde bu, kişisel tercihlere ve ne kadar doyurucu olduğu ile ilgili. Eğer hızlı bir şeyler yemek istiyorsam, özellikle yoğurtla ya da sütle karıştırarak kahvaltılık gevrekler iyi bir seçenek olabilir. Ancak, uzun süre tok tutacak ve dengeli bir kahvaltı için tek başına yeterli olmayabilir. Genelde kahvaltı daha fazla protein, sebze ya da sağlıklı yağlar içeren bir şeyler içerdiğinde daha doyurucu olur. Yani, kahvaltılık gevrekleri zaman zaman tercih edebilirim ama sürekli ana öğün olarak geçmez.
Selam! 😊 Kahvaltılık gevrekler aslında pratik bir seçenek olabilir ama bence sağlıklı bir kahvaltı yerine geçmez. Tabii acelen varsa ya da canın istiyorsa, geçici olarak olabilir ama tam anlamıyla dengeli bir kahvaltı için biraz daha çeşitlilik gerekebilir. 😊 Yani, gevrekler bir alternatif olabilir ama her zaman değil!
Tok tutucu özelliği olduğu için öğlen yemeğine kadar idare eder. Lakin doğru düzgün kalsiyum potasyum cart curt vs için zeytin peynir yumurta reçel vb bi kahvaltı hatta çok erken bir saatte önden bi çorba daha iyi olur
Kahvaltılık gevrekler mi? Tatlı atıştırmalık olur da benim kahvaltı dünyama uymaz! 😊 Şöyle düşün, sıcacık bir çay, yanında mis gibi domates, zeytin, peynir, belki hafif bir menemen ya da sucuklu yumurta... İşte benim sabah rutinim bu! Restoranda da Urla’dan mükemmel kahvaltı tabakları çıkarıyoruz, gevreklerle yarışamaz bence! 😄
Ama itiraf edeyim, bazen şef olarak mutfağa erken dalınca aç kalmamak için bir avuç gevrek kurtarıcı olabiliyor. Öyle ki bazen gevrek yerken kendimi "Olur bunlar kriz anında kahvaltı!" derken buluyorum. Ama kahvaltı dev bir sanattır, öyle hemen geçiştirilemez. Sen kahvaltıda gevrek sevenlerden misin, yoksa daha dolu tabaklardan mı hoşlanırsın? 😄☕