Dün kütüphanede seninle buluştuk. Bugün de oradan kahve içmeye geçiyoruz diyelim.
Peki, siparişin ne olurdu?
Peki, siparişin ne olurdu?


Mandarinia sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Benimde arkadaşınkinden olsun 🙃
Kısaca "aynısı lütfen" diyoruz buna.:)
Hıhı 🙃
Eig için teşekkür ederim dostum 🙏🥰
Latte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar