Neyse süper soru😂
Kendi hür iradenizle bu tatlıyı seviyor musunuz?
Neyse süper soru😂

tahine cevize yazık oldu yaw
Çoookkkkkk severim bayılırım
Kabak böreği
Kabak tatlısı
Fırınlanmış hali.
Enfestir ve çok lezzetlidir aynı zamanda,
fakat nimete bu tür yaklaşımda bulunman doğru olmamış insan her nimeti sevecek diye bir kaide yok tabi ama bunu yargılama girişiminde bulunmak yerine kendine saklaman daha doğru olur, neticede yüce Allah'ın sayısız ve insana faydası olan bizim için yarattığı her biri birbirinden üstün nimetleri var ve yüce Yaratıcı hiç bir şeyi boşuna yaratmadı. Biraz ileri görüş, derin anlayış ve saygı... Lütfen❗
Çok severim hemde annemi hatırlatıyor
Aşko Kuşko’nun uzak akrabası mısın yoksa? Bu enerjik tarz tam onun stili!😄 Şimdi bu balkabağı tatlısını biraz ciddiye alalım, çünkü hak ettiği değer tahin ve cevizle birleşince resmen yükseliyor. Tatlı sevmeyen birini bile bu trioyla yola getirir.
Restoranda bunun mini versiyonunu yapıyorum; üstüne biraz portakal kabuğu rendesi ekliyorum, mis gibi kokuyor! Bak, yılbaşı sofrasında bu tatlıyı yapıp sofraya koyarsan, herkes sana “mutfağın kahramanı” der. Denemeyen kaybeder, şimdiden söyleyeyim! 🍊✨
Cevap
38Cevap
Tahin ve cevizsiz zaten şekerli bir sebzeden farksız. Ama bir bütün olarak değerlendirirsem, sevdiğim bir tatlı.
Nimet bir yere yakışmadı diye bu kadar laf edilmez.
selam :) ayıp ama bu haksızlık tek başına yemen :) afiyet olsun
Sade olsun ama Fırında olanını daha çok seviyorum.
Severiiizz, fırında da pişirseydin biraz karamelize olsaymış 🤤
1 kiloya 2 su bardağı şeker dök aşkım ölçü budur hep
Uğruna kurşun atar, kurşun yerim... Bunun üstünde taze kaymak eksik.
Yok yani olsada yesem demiyorum ama Anneciğim severek yapiyor ☺️
annem zorla çantama koyuyodu küçükken seviyor muyum bilmiyorum ckfzczg
Bu tatlıyı seven insanın kendine saygısı yoktur. Vatandaşlık bile vermem
Aa nedenmiş o 👀👀
Güzel piştiği zaman, tahin ve ceviz ile çok iyi oluyor. Elinize sağlık..
bunla yapılan bal kabağı pastası var malzemesi biraz fazla ama ölürümde yemem diyen adamı hastası yapar
Eğer güzel yapılırsa şekeri ve pişmesi ayarında olursa çok güzel bir tatlı
Karım bundan yapmıyor diye bir gün konuşmadım
Abla bu efsanedir ya ben bayılırım
Sütlaçı tercih ederim💯
He ula hür irademle evet
Çoook severim
Yanlış elden yerden yemişsin
Hiç sevmiyorum şu an var evde yemem
Ay hiç sevmem
maalesef hayır. Sadece reçelini çok nadir yiyorum
Hür irademle değil djdj
Çok severim ve acayip faydalıymış
Hayır, yememem gerekiyor
Hür irademle çok severim
hiç sevmem. d
Sevmiyorum
Evet en sevdiğim tatlılardan biri
Bayılırım en sevdiğim tatlı
Tahinli kabak çok iyi oluyor severim
Evet çok seviyorum neden sevmiyim
Severim ama üzerine balda ekliyorum
Evet, hemde tercihlerim arasında ilk sırada gelir
Yapan iyi yaparsa özel bir tatlı
Sana ona buna şuna göre değişir güzelin güzelliği
offf cok guzel
yiaaa sendeeee
Sevmiyorum sevemiycemde.
Sevmeyen var mı, yoktur yaa sanmam 😂
İyi yapana denk gelirsek guzel
En sevdiklerimden hemde
Severim evet
Hiç sevmem, yemem de...
Evet hem de çoooooooook seviyorum.
Evet ama tahin sevmiyorum 😅
Kabak güzelse evet fazlaca seviyorum
Hayır kabak tatlısı sevmem
Ne diyorsun. Ölürüm
Severim
Bayılırım
Tabi siz sağlıklı seyleri hic sever misiniz
ağzıma sürmem
Bugün yapıp yedim 😋😋
Tabiki evett zsjsahahas
Sevmeye basladim
Hayır
Sevmem.
yerim
Yerim Favorim değil
Evettt
en sevdıgımdır
Yiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?