Bizim ulkemizde Sturbucks'a gitmek neden havalılık sayılıyor? Böyle bir saçmalık olabilirmi?

Sturbucks Avrupa'da , ABD de küçük sıradan bir kahve mekanı iken bizde gidenler kendilerini hem marjinal hemde havalı sanıyorlar

Bizim ulkemizde Sturbucks'a gitmek neden havalılık sayılıyor? Böyle bir saçmalık olabilirmi?
Cevapla