Hamuru biraz koyu gibi bifaz daha az pişmelide sorun değil çok az bir fark ve üstüne pudra şekeri serpiştir bu so dediğim önemli pudra şekerş serpiştir ondan bende yaptım
Ben de yapıcam kafaya koydum 😅 dikkat etmem gereken bir şey var mı püf nokta olarak yoksa direkt tarife mi uyayım? Şekilleri de kötü durmuyor aslında gayet güzel başka nasıl bir şekil yapacaktın ki?
Tereyağını tam ekle. Hamuru karıştırırken unu yavaş yavaş ekle. Hamur böyle elde yapışmayan kıvama gelince zaten anlıyorsun. Hamuru güzel top yap açarken güzel açılsın ben burada hata ettim güzel açamadım kimisi ufak kimisi büyük oldu 😂😂
Gayet güzel kenarlarını içe katlayarak sarssn elma içeride kalır gözükmez bu nedenle daha yumuşak kalabilir. Kızarması da iyi bence bende kurabiyeleri çiğ çıkarmam kolay kolay
Evet. Bakış açısı şu şekilde olmalı. Birinin gölgesinde iken kendi gölgen olmaz. Birisine muhtaç olduğun zaman işin biter. Allah kimseye muhtaçlık vermesin. Muhtaç olduğun kişi de sana diş geçirir, nasıl olsa bana muhtaç kullanmaya çalışır. Ki bu böyle. Bir insan her yapabildiği her işi yapması lazım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Pudra şekeri olmaması gayet iyi bende sevmiyorum. Kumpir vs olabilir:)
Bende pudra şekerini hiç sevmiyorum. Sana özel :))))
Teşekkür ederim:)
Rica ederim. Keşke tadına bakabisen :))
Harika görünüyor. Ellerine sağlık üzerine pudra şekeri ile çok severim.
Bende üzerine pudra şekerini hc sevemiyorum 😂
Olsun böyle de güzel olur 😇
Cookk severimm. Haftada bir mutlaka yaparım, çok güzel görünüyor
Size hediye ederdim bunu
Teşekkür ederim
Hamuru biraz koyu gibi bifaz daha az pişmelide sorun değil çok az bir fark ve üstüne pudra şekeri serpiştir bu so dediğim önemli pudra şekerş serpiştir ondan bende yaptım
Bir dahaki seferde inşallah
Umarım sjsjsj
Çook iyi, hafif kıtırlığı buradan belli off canım çekti ben de yapacağım bir ara. Hangi tarifi kullandın söyler misinn?
Teşekkür ederim.
Nefis yemek tarifleri diye bir kanal var ya oradan baktım
Ben böyle yapamıyorum dkjdkdj el lezzeti diye bir şey var demek ki.
Tek sorun şekillerini tam istediğim gibi yapamadım tadı çok güzel oldu
Ben de yapıcam kafaya koydum 😅 dikkat etmem gereken bir şey var mı püf nokta olarak yoksa direkt tarife mi uyayım? Şekilleri de kötü durmuyor aslında gayet güzel başka nasıl bir şekil yapacaktın ki?
Tereyağını tam ekle. Hamuru karıştırırken unu yavaş yavaş ekle. Hamur böyle elde yapışmayan kıvama gelince zaten anlıyorsun. Hamuru güzel top yap açarken güzel açılsın ben burada hata ettim güzel açamadım kimisi ufak kimisi büyük oldu 😂😂
Teşekkür ederim tavsiyelerin için :D Çok severim bir an önce deneyeceğimm.
Rica ederim. Yaptığın zaman buraya paylaşırsın artık :))
Evet bakalımmm umarım güzel olur yaa :D
Olur olur niye olmasın ben ilk kez yaptım şimdi hiç bisey kalmadı 😂😂
Gayet güzel kenarlarını içe katlayarak sarssn elma içeride kalır gözükmez bu nedenle daha yumuşak kalabilir. Kızarması da iyi bence bende kurabiyeleri çiğ çıkarmam kolay kolay
Güzel ellerine sağlık.. Ama bu kadar kızartmadan çıkar fırından bir de üzerine pudra şekeri misss
Tam 20 dakika da çıkardım 😂
20 dk iyi de yüksek derecede mi attın acaba.. Biraz beyaz kalmalı ve sicakken dokunmucan ki dağılmasın soğuyunca da pudra okey.. Sen acele etmişşsim😄
170 derce 20 dakika diyordu zaten 😂 aynı böyle yaptım
Gayet güzel olmuş, eline sağlık. Ama üstüne pudra şekeri dök. Daha hoş oluyor.
Başkan pudra şekerini hiç sevemiyorum
Sağlık olsun o zaman.
Benden iyi tapdığınız kesin😂
İlk defa için baya güzel 😊😊😊
Evet ilk defa da böyle çıktı. Tek sıkıntı kimisi ufak kimisi büyük oldu. Güzellerini öne koydum çaktırma m😂😂
Olsun olsun yinede iyi😂😂😂
Çok teşekkür ederim.
Bende arada biseyler deniyorum böyle 😂😂😂
😊
Masallah cok güzel gözüküyor sana afiyet olsun
Çok teşekkür ederim
Ara sıra biseyler yapıyorum 😂
Elmalı turta mı o? Afiyet olsun şekilide tutturursan kaptın işi
Elmalı kurabiye evet güzel oldu bitti 😂
😂😂
Eline sağlık ama üzerine birazcık pudra şekeri dökersen daha şık gözükür.
Bende onu hiç sevemiyorum 😂
Boşverin o zaman
Ara sıra biseyler yapıyorum 😂
Eline sağlık becerikli insan 😅
Tek sıkıntısı boyutları hep birbirinden farklı oldu 😂
Top top ayarlasaydın önce boyutları da aynı olurdu
Top top yaptım da açarken mi keserken mi bir olmadı
Olsun zamanla daha iyilerini yaparsın dert etme ☺️
Ama ilke göre hemen saniyede bitti 😂
Çok güzel görünüyor ellerine sağlık kardeşim bende yiyim mi? 😅
Buyur gel ne demek :))))
Çok güzel olmuş üstüne biraz da pudra şekeri serptin mi şahane olur
Evet öyle ama bende hiç sevmiyorum öyle
Güzel olmuş afiyet olsun
Çok teşekkür ederim
Güzel olmuş görüntü olması gerektiği gibi sen bize asıl tadından bahset o ne alemde😀
İlkine göre muhteşem üstüne pudra şekeri tarçın sepele
İlk yapmaya göre guzel gözüküyor. Pudra şekeri de dök bence.
Güzel gözüküyor, pudra şekeri varsa üzerine serpmeni tavsiye ederim, afiyet olsun
az önce ben de yaptım güzel olmuş eline sağlık
Berbat görünüyo yapmasan da olurmuş becerikli değilsin belli
Sağol olumsuz yoruma da ihtiyacımız var
Olanı diyorum kötü işte
Neresi kötü duruyor merak ettim
Ay çok severim üzerine pudra şekeri şok
Dök
Bende onu hiç sevemiyorum 😂
Böyle de olur bir iki tane versene Çayin yanında yiyeyim hdjrj
Hepsi senin olsun :))
Sen mi yptin gercektenn🙄🙄
Evet her şeyini ben yaptım 😂
Benden daha hamartsnn eline saglik
Estağfurullah.
İlk deneme bakalım gerisi gelir mi
Niye inanmadın
Afferim len güzel gözüküyor yerimm
Usta aferim ne demek guzel oldu kötü oldu de geç
Güzel olmuş eline saglik
guzel gorunuyor afiyet olsun
Ellerine sağlık hoş gözüküyor.
cok guzel gorunuyor eline saglik
Güzel görünüyo ellerine sağlık
Güzel görünüyor yaninada demli çay ohh misss 😀
Güzel görünüyor eline sağlık
çok güzel ellerine sağlık
İlk yapıma göre iyi diyorsun yani 😂
gayet iyi
Çok teşekkür ederim
Ne severim var ya. Bir gün bizede öğret.
Ne zaman istersen
Çok güzel görünüyor ellerine sağlık
Güzel olmuş eline sağlık
Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor
üzerine pudra şekeri de gezdir mis
Guzel uzerine pudra şekeri serp daha guzel olur
Çok güzel görünüyor öğrenci evi mi
Kendi evimm
Yanlız yaşıyon o zaman
Yalnız da değilim de yapıyorum biseyler 😂
Ailenle yaşiyon ama üzerine elmalı kurabiye yapıyorsun öyle mi sen elinde mixer olan prens misin yoksa
Allah korusun. Ne saçma bisey yazdın. Yaşlı kadın nasıl yemek etsin bisey yapsın
O kim ben ailenle yaşıyorsun zannetim kusura bakma seni övmeye çalıştım ama çıkarımlarımda yanlışlar varsa kusuruma bakma
Evet. Bakış açısı şu şekilde olmalı. Birinin gölgesinde iken kendi gölgen olmaz. Birisine muhtaç olduğun zaman işin biter. Allah kimseye muhtaçlık vermesin. Muhtaç olduğun kişi de sana diş geçirir, nasıl olsa bana muhtaç kullanmaya çalışır. Ki bu böyle. Bir insan her yapabildiği her işi yapması lazım
Bu güzel işte bu bakış açısına sahip erkek az bu ülkede az olanla karşılaşınca insan affalıyor
Bakış açısı bu şekilde. Hedef oku bu.
Gerekirse yumruğu da indirim birinin ağzına, hamuru yoğurma için de yumruklarim. Her şeyi bilip yapabilmek lazım
Doğru iyi sevindim sizin adınıza umarım sizden çoğalır
Sevdirdin beni 😂😂
İyi sevindirebildiysek ne mutlu
Bayağı 😂
🤗🤸🏼♀️
:)
Çok pişmiş görünüyor
Tam 20 dakika da aldım tarifede de öyleydi
İlk olmasına rağmen çok güzel görünüyor eline emeğine saglık ama sen hep takıp et fırını bazen söylenen süre az ya da cok gelebiliyor
Yapa yapa usta olacağız inşallah 😂
Benım ilk yaptığım kekı gorseydın berbattı🤣Ama şimdi her şeyi güzel ve lezzetli yapıyorum
Öyle bu işler yapa yapa alışıyorsun. 😂😂 Kafamda var birkaç bisey
Ah şu Elmalı kurabiye burada da olsaydı cayla ne güzel olurdu canım cektı😄
Olsan burada yapardım yine 😂😂
Ay hıc hayır demezdim kalkıp yapcam nerdeyse canım cektı😄
Seve seve yapardim 😂😂
Teşekkürler 😇
Rica ederim
Tiramisu sever misin peki
Çok
Nasıl ama😂
https://ibb.co/S6K9WCq
Yapma ama ya canım çekti 🤣
Güzel mi 😂😂 bunu çok iyi yapıyorum
Olay
Nasilllll ama
Pudra şekeri eksik
Sevmediğim için koymadım
Eline sağlık
Başarılı 🤞
gayet iyi
Canım cektı
Gayet iyi 💁♀️
güzel bence
öldürebilir
Lezizz bence ilke göre çok iyi
İyi gözüküyor masllj
Güzel görünüyo
üstüne pudra şekeri atarsan mis olur
Fena değil.
güzel gozukuyor
guzel eline saglık
Aferin eline sağlık
Çok lezzetlii
Başarılı
Yaaa bebekkk
Ney 😂
Bebek
😂😂😂
Kurabiyemi bu cidden