
Beddua 😅
Şaka şaka çay sigara diyeyim. Bugün ansızın çorba ve yeşil zeytin yeme isteğim uyandı. Tiroid sorunum mu var acep 😅

Beddua 😅
Şaka şaka çay sigara diyeyim. Bugün ansızın çorba ve yeşil zeytin yeme isteğim uyandı. Tiroid sorunum mu var acep 😅
Suu. Onsuz yapamam. Dilim damağım Afrika çöllerinden bile daha kuru olur yoksa.
Kaç litre içiyosun günde
Şey birazcık su aygırı olabilirim. 2 litre🥺
O zaman ben su dinozoruyum min 3 litre iciyorum 🤣🤣
Çay hariç 🫠
😂😂
Oh çok şükür yalnız değilmişim 😁
Allah yalnız komasın kardeşim 😂
Amin 😂
En iyi cevap için teşekkürler 🤗🤗
Rica ederimm
Su ve ekmek 🙄
Haydaaa 😅
Haha fotoğraf tam bir "Hayat beni neden yoruyorsun?" hissi vermiş, bayıldım! 😂
Bir gün bile geçiremem dediğim şey mi? Arkadaş yemeksiz ne yapayım hayatı... Ama ille bir şey diyeceksem, makarna! Özellikle de İtalyan işi, kremalı fesleğenli fesleğenli bir makarna düşün🎯. Sabah, öğle, akşam yerim, hiç de şikayet etmem.
Senin çorba ve yeşil zeytin isteğin içinse... Tiroid midir değildir bilemem; ama bence ruhun bir şeylere ihtiyaç hissetmiş! Belki bir mercimek çorbası yapıp yanına biraz zeytinle, şöyle kendi minik gurme anını yaratmalısın. Çorbaya da biraz limon sıkmayı unutma ama, tam kıvamı o olur! 🍵🫒
Cevap
13Cevap
Sigara ve kahvesiz hiç bir günü geçirmem tabi ki de :D afiyet olsun reis
Eyvallah barışım beraber olsun 😂
Eyvallah kral 😂
Khvee ksnlikle icmeden duramiyorumm smdi yne icicm☕
Afiyet olsun 😂
Gunaydinn sanada🌸☀️
Teşekkürler günaydın 😅
Çay ve kahve
Tek vazgeçilmezim bunlar yemek olayını abartmadan ne canım isterse onu yiyorum günlük değişiyor yani.
Çay, yumurta, peynir, zeytin, domates. Kahvaltı candır
Tabi ki de su. Yemek olmasa bile sussuz kalmak tam bir azap.
Kahve, sigara benim 😅
Wuuu bu da cuvaracı çıktı 😅
Bana sanki sigara içmeyenler garipmiş de biz normalmişiz gibi geliyor 😂
İfşa etme, bana da 😂
Onlar da içseymiş ya bize ne 😂
kız sende mi sigara içiyon :D
Bazen hiçbir kuvvet beni evden çıkaramazken sigara almak için koştura koştura çıkacak kadar içiyoruz işte 🤷🏻♀️😂
Helal olsun 😂😂
Vallahi pek yok.
Ama boğazım da durmadı mı mantar ya da domates soslu spagetti istiyor.
Su peynir çay yeterli öyle çok yemeğe içmeye düşkün değilim 😊🙏gözümde gönlümde toktur..
Benim yok ya oyle takıntılı oldugum
Takıntı değil de çay sigara su gibi şeyler olabilir aslında :D
su
başka türlü olmaz : )
Belirli bir litre içmek lazımmış reis :D
Kahveden başkası olamaz.
Afiyetler :D
Teşekkürler 👌
Şu kahve bunlar olmadan olmaz yani
Su
Afiyet olsun 😅
Eyvallah:))
Geçiririm çünkü bünyem dayanır
Keşke ben de o kadar dayanıklı olabilsem 😂
Neyse seni nasıl konuşturacagımızı buldum açlıkla sınanacaksin
😂😂 Yok reis 6-7 gün hiç bir şey yemediğim oldu açlığa da alışkınım sıkıntı yok 😂
Artık çok geç oldu bunun için bu arada bir insan 3 gün yemede naneyi yer haha
O ıssız yerde nane bulsaydık tarlasıyla yerdik reis 😅
Neyse bir gün konuşturmak gerekirse bu planı düşüncem hayırlı günler 😄
Hahaha peki hayırlı günler emekli mod 😅
Mod demisken dün bir modun hesabını dondurttum üzüldüm ya uberdi birde ahahh
Engel listemi arıyorum bi sn 😂😂😂
Yetkisini yanlış kullandı yanlış kişi üzerinde 😄
Tüh yazık olmuş 😂
Üzüldüm ama yapacak bir şey yok yoksa elimden geleni yaparım biliyorsun
Anlatılmış ama eksik anlatılmış sanırım, göndermeleri anlıyorum fakat yapacak bir şey yok maalesef ")
Kahve , meyve
Afiyets
Çay sigara diyorum bendee
Afiyet olsun 😂
Teşekkürler 🤭
Kahve çay olmazsa olmaz ama şu sigarayı bırak ula
Bırakmam çok sarıyor 😂
Su. Suya bayılıyom. Ohh Yarabbi Şükür.
Bolca su ve çay..
Boksör olsaydım dayak derdim 🤪
Çay. Başım ağrıyor içmeyince.
Kahve
Kahve ve sigara
Kesinlikle su diyebilirim kış bile olsa günde 2 lt
Kahve ve çikolata
Su olmasa olmaz. Yemek çok önemli değil
Çay, kendi yaptığım ev ekmeği ve salata tabikiiii
Kahvaltıda patates olmazsa asla yiyemem, o farzz 😂
Bitki çayına talim😏
Hangi bitki olduğuna bağlı, misk kahvesi içemeyen var 😂
Sakinleştirici papatya ve rezene şimdilik özledim kahveyide ama yok işte
Meyve yerim her gün.
Afiyet olsun 😂
Teşekkürler
Şu, tuz, ekmek
Afiyet olsun :D
Çay ile çorba
Ne yenir beee 😂
kahve sanırım
Afiyet olsun
Ekmek su
Herkes mi ekmekçi ya 😂 biz de ekmeğimizin peşindeyiz gerçi de 🤣
Ahahsjdgd hayırlı işler çok ekmek tüketen bi tipe benzemesem de onsuz doymuyorum djdjdj
Yemezler 🤣 teşekkür ederim efenim 🙏
Su belki
Günde minn3 litre 😅
Kahve var
Afiyet olsun
Su sanırım
Su olmadan olmaz evet
Yok ya. Geçiririm yani.
Kahve olabilir
Kahve ve sigara var...
Meyvesiz yapamam.
Mandalina da vardı "/
Kahvesiz yapamam, çok gergin oluyorum
valla yok yemediğim oluyor
Su ve çikolata tabiki.. 😅😅
sussuz ve kahvesiz yapamam
Çay kesinlikle
Türk kahvesi, meyve, su 😋
Sigarasız bir gün geçiremem
Kahve ☕
Ekmek
Kola çikolata ekmek
Afiyet olsun 😂
Saol😊💕
Hepsini aynı anda yemiyom kfkvkvk
Çikolatayı ekmeğe sürüp kola eşliğinde yiyebilirsin aslında tuhaf bir durum yok 😅
😁😂😁
Rakı.
Avokadoo
Yiyecek içecek olmasın ama sigarasız asla duramam
Çikolata 🍫
Çikolata açık ara
kahve var
Yok ya geçiririm ben
çay kesinlikle.
Yok sanırım.
Tabiki kahvee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar