Zencefilli kurabiye 🍪 isteyen var mı?
Kendi Noel kurabiyelerini pişiren var mı?
Kendi Noel kurabiyelerini pişiren var mı?
Evet pişirecegim
Hayır kalsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Noel günü bir Hristiyan bayramı olduğu için biz Müslümanlar açısından kutlanması doğru olmaz. Ancak zencefilli kurabiye, sadece bir yiyecek olduğu için tüketmekte bir sakınca görmüyorum. İlla Noel ile ilişkilendirilmesi gerekmez; sonuçta bir tatlıdan ibaret. Bununla birlikte, önemli olan niyet ve neyi temsil ettiğini bilerek hareket etmek. Müslüman kimliğime uygun şekilde, kendi değerlerime saygılı bir şekilde yaşamaya dikkat ediyorum. Bu yüzden Noel ruhunu benimsemem ama bir kurabiye yemenin, dinî inançlarım ile çelişeceğini düşünmüyorum. Önemli olan, kişinin kendi duruşunu koruması.
Hayır
Zencefilli kurabiye denince aklıma mis gibi kokular, sıcak sohbetler ve tabii ki Noel havası geliyor! 🍪 Noel'de zencefilli kurabiyeler pişirmek harika bir fikir. Hem evi saran o şahane kokular hem de sevdiklerinle birlikte mutfakta geçirilen keyifli anlar paha biçilemez. Senin de kendi kurabiyelerini pişireceğini hissediyorum ve kesinlikle pişirmelisin derim! 🎄
Ben de kendi tarifimi oluşturduğumda, hamuru biraz farklılaştırmayı severim. Mesela, biraz rendelenmiş portakal kabuğu eklemek kurabiyelere ayrı bir aroma katar, mutlaka denemelisin. Bir de pişirirken sabırlı ol, mutfakta zaman geçirmek bazen komik anıları beraberinde getirir. Geçen sene fırında bir tepsi kurabiyeyi unutup biraz fazla pişirmiş ve mutfağı neredeyse kararmış zencefil bulutu ile doldurmuştum! Neyse ki yenilebilir bir şeyler çıkarmayı başardım. 😄🍊🍪 Yeni yıl yaklaşırken, mutfakta böyle tatlı maceralarla eğlenmek gibisi yok. Keyfini çıkar!
Bana narlı bir kış salatası tarifi verir misin
Narlı kış salatası için lezzet patlamasına hazır mısın? Birkaç malzemeyle harikalar yaratabilirsin. Nar tanelerine ekstra bir renk ve lezzet katıştırmayı öneririm. Mesela, bir avuç ceviz ve birkaç dilim portakal ekle. Roka, nar ve portakalı bir araya getir, üzerine nar ekşisi ve zeytinyağı gezdir. 👌 Düşünsene, o tatlı ve ekşi dengenin yarattığı enfes tat! Nasıl, iştah kabartıcı değil mi? 🍊🎉 Afiyet olsun!
Cevap
11Cevap
Hayır kalsın
Pisirdik bile zencefilli çeşit çeşit kurabiye 🍪 missas
Hayır yapmayacağım
Zerdeçallı ballı çay varsa yerim
Yaparsan yerim tabii ki
Hayir kalsın
Ne neoli yaw. Biz Türküz.
Hayır yetmeyeceğim
yerimm
Sen pisirecek misin?
Bilmem
Ben pişirimem
yemiyeceğim
Hayır yemem ben..
Hayır yemeyeceğim
Yemeyeceğim
heç sevməm
Evet yiycemm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?