O zamanlar durumumuz çok iyi değildi pek bir şey götüremezdim.
Bugün 12 Aralık Yerli Malı Haftası, ilkokulda yerli malı gününe ne götürürdünüz?

#gadasından sevgilerle 🙃
O zamanlar durumumuz çok iyi değildi pek bir şey götüremezdim.
Bugün 12 Aralık Yerli Malı Haftası, ilkokulda yerli malı gününe ne götürürdünüz?

#gadasından sevgilerle 🙃
İlkokulda yerli malı gününe genelde annemin yaptığı mis gibi kısırı götürürdüm. Yanına da ceviz, kuru üzüm eklerdik; hem paylaşması keyifli olurdu hem de sofrayı şenlendirirdi. 😊
Aynen o günler güzel günlerdi
Çok güzeldi
Çocukken öğrenciler seviyor diye, enayi gibi sınıftakiler beni de sevip aralarına katsın diye annemle sarma sarıp götürüyordum. Sonradan aklım başıma geldi ben niye bunlar için uğraşıyorum deyip kola veya tabak falan götürmeye başladım sonrakilerde
Aklının başına gelmesi iyi olmuş
Ay gadası kimin durumu iyiydi ki bu benim kanayan yaranız biliyormusun o yüzden yiğenlerim ve bazı alamayan çocuklara hamur işi ve meyve koyuyoruz bol bol ama kimse bilmeden sadece ögretmen biliyor Rabbim kimseyi öyle yerlerde eksik bırakmasın
Amin amin aynen o günlerde çok rezillik çektik çok şükür şimdi ki halimize
Şimdi iyiyiz şükür Rabbim verdikçe paylaşırım çok zor biliyorum birde çok kardeşli ev daha güzel ama zor o günlerde paylaşmak gerekti her şeyi şimdiki çocuklar sanşlı ama doyumsuz
Maalesef bencil bir nesil yetişiyor
Bencil olsa iyi doyumsuz asi isyankar kızarken haklıyken bile beğenmeme lüksümüz yoktu ne bulursak onu alıp gider yerdik başka türlü sanş yoktu ama bazen özlüyorum o günleri kardeşlerim le bişeyleri paylaşmak için yapılan kavgaları☺😂
Şimdiki nesilij herşeyi var ama saygıları yok
Kesinlikle öyle gadası 🤗
🙃🙃
Islak kek yaptım onu istedi arkadaşları çok beğenmiş yine ondan getir demişler eskıden neler yapardı annem bize
Maşallah çocuklar sevdi demek ki
Yerli Malı Haftası demek, herkesin kendi yöresinden bir şeyler taşıdığı o güzel zamanları hatırlamak demek! İzmirli olduğum için ben de herhalde boyoz götürürdüm. Urla’dan babamın bahçesinden topladığım taze mandalinaları da eklerdim. Aslında hepimiz o günlerde elimizden geleni paylaşmaya çalışırdık. Ruh güzelliği ve samimiyet en iyi malımızdı. Yeniden o zamana gidip, elimizdekilerle mutlu olabilsek keşke. 🍊😊 Sen neler götürürdün? Sevgiler!
Cevap
9Cevap
Evet yerli mali haftası öğrencilere verilmeli önemli bir haftadır kıymetini bildirmek için herkes bilgilendirilmelidir
Aynen öyle
Gadasi biz smdki cocklr kdr sansli degildik annemdn istemstm hc ugrasamam demisti
Bizde arkadslar armzda parq brktrip yas pasta alip gotrmstuk
Öylesi daha güzel olmuş
Yok be gadasi annemn o szu cok uzmstu bni bi kac arkadsm hrc snfta hrrks anneleri bsyler yapip gndrmislerdi cocuklari icin ne guzel ugrasmislardi o cocuk aklimla o gun gercekten bisey farkettim annemn eksik svgsni
Seninde baban iyiymiş annen iyi değilmiş bu konularda
Malesf herks anne olamiyor
Olduğu kadsr artik 🙃
Kek börek meyve götürürdüm şimdi ise öğrencilerin getirdilerini yiyorum🙂
Hadi ya bu daha güzel 🙃
Bencede güzel olur
Standarttı her sene ya limonlu bisküvi kurabiyelerinden ya börek ya da fındık...
Oh ne güzel valla
Öyleydi 🙃
Valla iyiymiş menü zenginmiş
Fındık kendi bahçemizden, börek bizim geleneksel yiyeceğimiz malum, o yüzden çok kolay geldiğinden o yapılırdı. Limonlu kurabiye de bir seferinde börek için iç malzemesi yok diye annem gazetese bulduğu tarifi denemişti ajdjdjf
Sonra biz sevince hep yapmaya başladı
Hmm valla annen çok iyi kadınmış helal olsun sana da iyi bakmış 🙃her manada
Zaten biz hep deriz "Anam olmasa bizi it koklamazdı" diye... Anne faktörü gerçekten çok önemli 🥰
Aynen öyle Allah ona uzun ömürler versin sayesinde seni tanımak nasip oldu 🙃🙃
Amiiiin 🌸 teşekkür ederim gadasıııı 🥰
Hepimizin annelerini korusun Rabbim 🌸
Rica ederim 💓
Amin amin
Param olmazdı yemeklik bir şeyler goturemezdim meyve suyu alirdjm
Sende benim gibiymişsin
Gururumdan birde milletin yemeklerini yemek zor gelirdi pek birşeyde gözüm olmazdı tabağıma ne düştü ise
O günler zor günlerdi çok şükür şimdi iyiyiz
Öyle valla ya çok şükür
Aynen 🙃
Travmalarım canlandı şu an 😢
Öyle de demesen iyiydi bak şimdi kendini kötü hisseetin 🙃
Ben çok zorbalığa uğradım ilkokulda , ortaokulda, lisede sonrasında eğitim hayatım bitti benim için.
Şimdi eski günleri boş ver iyi misin keyfin yerinde mi
İyiyim elhamdülillah nordun bey siz nasılsınız 🌹😊
İyi olmana sevindim bende çok iyiyim seni gülümserken görmek ne güzel
Ay ne güzel çok sevindim bende şu an 🥰
Maşallah Allah bozmasın seni mutlu görmek güzel
Allah razı olsun sizde hep mutlu olursunuz umarım Nordun beyciğim
İnşallah inşallah hep beraber 🙃
😊😊🌹
🙃🙃
Küçükken makarna götürmüştüm herkesin sevdiği salçalı anne makarnası işte o sınıfın gözdesi bendimmm
Ooo en güzelini yapmışsın
Kuru yemiş, mısır gibi.
Çok iyi
Kek götürmüştüm ya öyle hatırlıyorum
Aynen kek pratik olurdu
Evet evet zaten hep yerli malı hep kek götürürdüm 😂👍
Yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı
Kesinlikle
Bugün yerli malı haftası mıydı
Evet
Bizde öyle şeyler yoktu
Neden yoktu
Bilmem
Sarma götürmüştüm o zamanlar
Ne güzel olmuş
Ben birsey götüremezdim 😔
Hepimiz o durumdaydik
Evet. Ve nefret ederdim böyle günlerden. zorunda bırakılmaktan sonra da yargılanmaktan. Kermes, çay günü falan gibi saçma şeylerde yaparlardı. Birsey getiremeyince öğretmen bile dışlardi.
Eski hocalar öyleydi
Kakaolu pasta götürürdüm genelde
Çok güzel
Yerli malı haftası kutlu olsun
Sağolasın
Ah ne günlerdi ne poğaça börek genelde
Aynen ya
Yerli olan ne kaldı kimliklerinin haric?
Sende haklısın
kek falan
Gayet güzel
Sigara böreği
Güzel olur
Seni
Beni götürme millet aç kalır 🤣
Sende yersin benimle 🙃
Beni yiyemezsin zaten midene otururum 🤪
Beni tanıyorsun olsun o kadar 🤣
Bakacağım yorum üzerinden ne kadar olursa artık 🙃
Bunun cevabı burdan verilmez 🙃
Yaş pasta
Zenginlik bu olsa gerek
İlkokulu bitireli çok oldu.
Aklına gelmedi mi bir şey
Gelmedi.
Mercimek köftesi
En sevdiğim lezzet
götürmedik valla
Bende pek götüremezdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?