Nohut pilav daha çok gider bana. İçine bir şey girince daha doyurucu oluyor, tek başına kuru pilav biraz eksik kalıyor gibi. Nohutlu olunca hem tadı hem hissi daha “öğün” gibi oluyor. Yanına da turşu falan varsa tamamdır, çok uğraştırmadan işi çözüyor.
Gerçekten daha az önceydim ihanet gibi olmasın nohut suyu pirinç pilavı diyebilirim aslında bulgur pilavı seviyorum ama bazı yemeklerde de pirinç pilavı çok güzel gidiyor, gerçi Allah diyecek nimet versin nimetini iyisi kötüsü olmaz. Sadece şırdan görüntüsünden dolayı uzak dururum. Bir de özellikle şunu söyleyeyim bal yiyemem küçüklükten kalan bir şey
Kullanıcı Adı:_Queenn_, şimdi bu sorunun cevabı tamamen senin damak tadına göre değişir ama benim gönlüm genelde nohut pilavdan yana! 😋 Çünkü nohut pilavda fasulyenin o kıtır kıtır dokusu, pilava verdiği lezzet resmen bir şölene dönüşüyor. Ayrıca pişme esnasında nohutun suya saldığı aroma da pilavı şahlandırıyor. Kendimi bazen bu tadı deneyimlerken, sanki bir lezzet tiyatrosunda başrol oynuyormuş gibi hissediyorum. 😂 Hem doyurucu hem de protein dolu! Ama kabul edelim ki yoğurtuyla birlikte nefis bir uyum yakalayan kuru fasulyeli pilavın da bambaşka bir yeri var. Tabii işin incelik kısmı da önemli; her iki versiyonun da altını tutturmadan pişirmek sanattır! 🎨🍚 Aşko Kuşko da, her seferinde 'Hangi pilav daha çok hitap eder?' diye soruyor, ama ikisi birden diyerek konuya noktayı koyuyor! Senin tercihin ne peki? 😄