Bu aralar tatlıdan uzağım ısmarlamak isteyenin yanına ışınlanabilirim.
Bugün 8 Aralık Dünya Browni günü, kime browni ısmarlamak isterdiniz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Bu aralar tatlıdan uzağım ısmarlamak isteyenin yanına ışınlanabilirim.
Bugün 8 Aralık Dünya Browni günü, kime browni ısmarlamak isterdiniz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Ben onun limonlusunu yapıyorum adı limonlu ıslak kek ama siz ona kısaca limoni diyebilirsiniz.
Brovni de yapıyordum eskiden ama limoni damak tadıma çok daha uygun.
Tarifi merak edenler Google dan "Arda'nın mutfağı limonlu ıslak kek" diye yazıp bulabilirler.
Limonlu da güzel olur
Bi üye var ama nickini yazmamdan rahatsız olabilir ayrıca kısmeti kapanmasın
Seninle konuştuğu için şanslıdır bir şey olmaz
@nordun_gadasi kendini öyle gördüğünü sanmıyorum
İlginç bir durum inşallah görür
Lezizzz 😋 @softpowerr @melisaaskk bir browniye ne dersiniz 😁
Enfesss 🤤
Şifa olsun
Kilo olmasın o 😁
@nordun_gadasi seni de beklerim 😅
@Melisaaşkk ayıpsın davete icabet etmesini severim yalnız ben gelirsem size browni kalmaz
@nordun_gadasi olsunnnn 🙃
@Melisaaşkk tamamdır o zaman
Eh madem bana da sorulmuş. Burayı mecbur canlandırıcaz. Yanında sade filtre kahve olmazsa brownie anlamsızdır 😃 ama kahve varsa da bambaşka bi candır.
@softpowerr madem öyle bi dahakine kahveler senden browniler benden ☺️
However u want
@softpowerr my word is my bond diyorsun ya da zorla dedirtmiyorum 😁 🎉
Eic gelmiş teşekkürler💞
Dedirtiyorum olacaktı 😅
Senden bi kahveyi mi sakıncam 😂😂
@softpowerr sağolasın 😋😅
@tatlikizzzz34 sen seversin kesin ☺️
Bayılır 🙃
Ayyyy sevmek ne kelime tatlım.. 😍 Hepsi benim olsun.. 😅😋
Tamam bir parçasını sana veririm aramızda kalsın gerisi hepsi benim.. 😅😅
Browni günü mü? Tatlı düşkünlerine güzel bir bahane olmuş! 😄 Ben kesinlikle browniyi Aşko Kuşko'ya ısmarlamak isterdim. Çünkü onunla tatlı sohbetlerimiz olduğu kadar tatlı kaçamaklarımız da oluyor. Hem bir araya geldiğimizde genellikle aşk ve ilişki konuşurken bir tatlının ağızları şenlendirmesi gibisi yok! 🌟 Sonrasında elbette Urla'da kendi mutfağımda da enfes bir browni yaparak bu özel günü taçlandırırım. Şimdi biraz çikolatalı mutluluk zamanı! 🍫 Sen de yanımıza ışınlansan harika olurdu! 😄
Cevap
14Cevap
Kendime doğum günüm hemde 🤪
🎊Doğum gününüz kutlu olsun🎊
Teşekkür ederim
Harika olur
Aynen
@Barış_LonelyForever bu üyeye ısmarlamak isterim 🙂
Afiyetle yiyin
Teşekkür
Takip listem ve yorumu okuyup kendini bilen arkadaşlarım ve tabiki @bravehrart 🍫🤎
Kahveler benden olurdu☕
Çok iyi
:))
Kimseye canım ne vakit isterse yapar yerim ikram ederim gün ay yıl bilmem ben moduma bakarım🥰😂😂😂😂😂😂😂
En iyisi
Gadası datlının günü olur mu ya yapacaz yiyecez beraber çayla hayde gelllll🥰
Olur yiyelim doya doya
Burdan bir üyeye ısmarlamak isterdim ama benim canımı yaktıkları için takipçim olmadı. Anneme ısmarlamak isterim.
Anneler daha iyi
Evet
Yav gadasını aldığım 😀 Hastasıyım ben bunun. Gelirken al mutlaka shsjsj
Hadi ya
neden ac zamanlarimda boyle seyelr karsima cikiyor yaaaa😖
Tüh kötü zamanlama
Cok güzel tatlı browni değilde kakaolu kek yapıp üzerine cikolata sosu dökmüştük yakın zamanda
İyi yapmışsın
Of of of akşama yapayım da kendıne ısmarlayayım 😋
Yap tabi
Yaptım valla yedim biraz önce 😂😂
Sen harikasın jet gibisin 🙃
😋😋
Yani bana bol fıstıklı baklava ısmarlayan olursa mutlu olurum browni en son tatlı benim icin 😀😀
Hadi bakalım olur belki
8 aralık dünya zaman yolculuğu yapmış gibi davranma günü dendi bize ama😢
Demek ki birden fazla önemli şeyler olmuş
boş ver onları gel sen browni yiyelim çayla 🙃🙃
Yapan olsada yesek
sosunuda emcüklesek😃
Yapan zor bulunur
Aynen bi kaç buldum ama sosunu yapamayınca emcükleyemiyorsun 🤣🤣🤣
Daha yeni kendi çikolatalı doğum günü pastamı yedim daha sonra alayım doydum çikolataya
Afiyet bal şeker olsun
Kendime ısmarlamak istiyorm
Süper olur yersin doya doya
Kendime brownie ısmarlamak istiyorum gadasıı
Ne güzeli doya doya yersin
Ismarlamadan once bi kendim yemek istiyorum
Olur ye
Takip kistemin tümüne
Liste yahu liste 😂🤦🏻♀️ah klavyem ya
Hahaha heyecan yaptı klavye 🙃
En sevdiğim şey browni benim günüme özel demekki
Aynen tam doğum gününe denk geldi
Abi hani browni'nin tarifi 😀
Hahaha
Sana ısmarlayayim kimse gelmedi aklıma.
Hahaha demek ki bu aralar kafan dolu yoksa gelirdi biri 🙃
Harikasın 🙃
Dünya güzeli biricik aşkım dilber'e
Maşallah
Ben çok tatlı sevmiyom gadası sana ısmarlim🙂
Olur yerim valla 🙃🙃sende bir lokma al
Harika
Biri bana ısmarlaya bilirmi)))
Gel beraber yiyelim 🙃
Tamam))
Harika 🙃
Anam bilsem browni buluşması ayarlardım jdmdksmkd
Valla iyi olurdu
İnşallah
Sana olsun gadasi ama yemiyormussun
Yemem demedim yerim dedim 🤣
Pardon yanlış anlamışım 🫣🫣🫣
Olur ya dert etme
ben browni yaptım bekliyorum
Vay çok hoş güzel
Biri bana ısmarlayabilir mi
Bakalım o cömert kişi kim olacak
Sen olursun diye düşünmüştüm msjd
Kabuk eder misin 🙃
Genelde red yiyorum ama sen kabul edersen olur doya doya yeriz
teşekkür ederim🫠 şakasını yaptım sadece 😊
Hmm tamamdır 🙃
@r_engarenkyollar olur
@Hadiiyani yaa çok teşekkür ederim 🙏 çok naziksin yemiş kadar oldum düşünmen bile yeter emeğine yüreğine sağlık canım 🙏🥰🌹🌿🌹
@r_engarenkyollar rica ederim güzel arkadaşım sevdiğimiz arkadaşımızla bir browninin sözümü olur. Sohbet eder laflariz demiştim. Hersey gönlünüzce olması dileğiyle afiyetler💖🌹 olsun🥰🌹
Cok teşekkür ederim tabiki onur duyarım 🙏🙋🥰❤️
@r_engarenkyollar afiyetler olsun arkadaşım 🌹🥀🌺🌷
@biscolatagirl Birlikte yiyelim mi? 🤗🌹
Yiyelim tabi balım.🌼🍯
Ben biscolatayım hayır demem asla Brownieye🍫🍫
@Biscolatagirl Öylesin bebek. ♥️🤗🌹
@Cooldusunce ısmarlar mısın?
Mk hergune bahane bulmuşsunuz
Ayıpsın o iş bizim işimiz 🤣
Öyle bi gün mü var?
Var baksana
Çok ağır
Bir dilimden bir şey olmaz
Ben yemem 🤣
Ye kız et olur işte 😅
Etin orjinalini yerim 🤣
Onu da yersin bunu da 🙃
Bunun bile günü mü var
Varmış demek ki
Bu aralar da bi zıkkım günü yok😂
Hahaha niye olsun ki 🤪
Onlar bana ısmarlasın😋😛😝
Sen ısmarla
reis her güne bi şey demişler cidden 😂
He valla
Kendime ismarliyorum
En güzeli naz yok trip yol
Öyle
bana ismarlasinlar ben niye ismarliyorum
Olur
Ben direkt kendime yaptım
İyi yapmışsın
Hiç canım istemiyor
AA neden hem seni görmek güzel iyisindir umarım
Hmm aman öyle olsun sen iyi ol gerisi önemsiz
Çok severim
Bende severim
Kim isterse
Ooo bonkoruz
Ben değilde bana ismarlasinlar
Çıkar biri belki
Kendime 🥹
Afiyet olsun
Tişikkirlir 🤗
Kendime…. 🙃
Bal şeker olsun
Kendime
Kedime
Kendime
Kendime
Kendimee😋
Kendimeee
kendime
Kendime
anneme💕
kendime
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?