Dışarıdan yemek yer misiniz her gezmeye , dolaşmaya vs çıktığınızda..
Ya bunu engelleyebilene helal olsun diyorum özellikle ist gibi sehirlerde yaşayanlar için adım başı hamburgerci, kebapçı, dürümcü vs
Dışarıdan yemek yer misiniz her gezmeye , dolaşmaya vs çıktığınızda..
Ya bunu engelleyebilene helal olsun diyorum özellikle ist gibi sehirlerde yaşayanlar için adım başı hamburgerci, kebapçı, dürümcü vs
yemek yeme değil de bişiler alıp eve götürmece yapıyorum. biliyorum o da iyi değil ama pisboğazıma söz geçiremiyorum. eve gelince de hm pişman oluyorum hm tiksiniyorum. zaten ben görene kadar her şey. eskiden açık büfe kahvaltıyı çok severdim dışarıda sonra baktım pis çoğu tiksindim bıraktım. bir yere giderken mesela il dışı otel evde yapıp götürüyorum bir sürü. ama insanlara anlatamıyorum. pimpirikliymişim gittiği yer çok mu temizmiş. pahalı da diyorum parmağın mı boğazında diyorlar bir de
Cevap
7Cevap
Gezmeye çıkmam genelde. Çıksam da zararlı deyip yememeye özen gösteririm.
Mutfak personelıyım yıllardır mutfakta calısıyorum cok farklı yerlerde calıstım yemin ettim dısarda yememeye midem almıyor...
Neler gördün mesela
Her isletme aynı demek kul hakkı olur hijyen dikkat eden tabı vardır ama benım calistigim cok yerde tıksınc setlerle karsılastım midem almıyor
Ya ben niyeyse dışarıdan yeme bağımlısıyım
Duygusal açlık da var mutlu oluyorum harcama yapınca.
Bende aksi kendim alıp evde yaparım
Ya her yer aynı degildir pis demek dogru olmaz gozumle gormedim sonucta ama ne bilim tıksınıiorum ya aclıktan baygunlık gecırcem belki oyle alırım 😂
Is yerine kendi yemegımı evden getırıyordum 😂
Tam annelerin sevdiği evlat
Disarda yedıgın tavuk et urunleri ornek adana durum tuz varsa sakın yeme veya Sos attırma donerıne benden tavsiye : )
T t uygulamasında roma bükücü videolari izle disarda yemek yememeye yemin edersin 😂😂
Tiktok
Yemek yemeden gittiysem ve çok açsam yerim diğer türlü yemiyorum.
Açsam yerim zaten, aç değilsem gereksiz yere israf etmenin manası yok.
Bi somun ekmek yerim illa yanına bi kuru soğan
Bizde oradan para kazanıyoruz napalim
Evet
genelde evet
Ben genelde yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?