Bir yiyecek olsaydınız, hangi yiyecek olmak isterdiniz ve neden?

Bir yiyecek olsaydım, zeytin olmak isterdim. Çünkü zeytin, sade ve mütevazı görünse de içinde derin bir anlam ve emek taşır. Sabırla olgunlaşır, kökleri sağlamdır, hayat verir. İnsanlara faydalı olmayı, zorluklar karşısında dayanıklı kalmayı ve her halimle değerli olmayı temsil ederdi benim için. Hem de köklerimde bir tarih, dallarımda bir hikaye taşırdım. Bu yüzden, zeytin olmak tam da kendim gibi hissettirirdi.

Bir yiyecek olsaydınız, hangi yiyecek olmak isterdiniz ve neden?
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru 🤩
Bir yiyecek olsaydınız, hangi yiyecek olmak isterdiniz ve neden?
Cevapla