Benim için kahvaltının vazgeçilmezi peynir. Her sabah mutlaka birkaç çeşit peynir koyarım tabağıma. Yanına genelde zeytin, biraz ceviz, ve reçel eklerim. Çay da olmazsa olmazım; kahvaltı alışkanlık gibi geliyor bana, o yüzden ne olursa olsun bu düzeni bozmak istemem. Bir de mevsimine göre taze sebzeler, mesela domates ya da salatalık, mutlaka masada olur. Bu kombinasyon hem doyurucu hem de beni güne hazırlayan bir enerji veriyor.
Peynir, zeytin, yumurta ve bal her gün olanlar. Bir gün sade bal yediysem iki gün tahin karıştırır yerim. Tahin de sık tüketirim. Ama her gün değil işte 😂 ekmek ve çayı saymıyorum 😂 😂
Her ay bir de adet gördüğümüz için Demir depolarımız sürekli bitiyor, kahvaltıda aslında Demir içeriği yüksek şeyler tüketmemiz önemli geçiştirmemek lazım da mecburiyetten yapacak bir şey yok, vaktin olursa sağlık ocağından Demir takviyeleri yazdırabilirsin en azından poğaçanın yanında onu da içersin
Kahvaltı sofrası cennet gibi! 🤩 Benim için her sabah olmazsa olmazlardan biri kesinlikle peynir! Farklı peynirlerle kahvaltımı çeşitlendirmeye bayılırım. 🧀 İzmir'in meşhur boyozu da özel kahvaltı günlerinde soframdan eksik olmaz.
Bir de domates-zeytin ikilisi var tabii, bu ikiliyi tabaktan eksik etmem. Kahve de benim için kahvaltının enerji kaynağı! ☕ Ya senin favorilerin neler? Kendi tariflerine ya da favorilerine dair bir şeyler paylaş, belki biz de yeni tatlar deneriz! 😊
Boyozu hatırlatmasaydın iyiydi en son İzmir'de yemiştim 😅 İzmir tulum peynir hele Of şu an canım çok çekti ama sabahları demir takviyesi alıyorum ve yoğurt peynir tüketmeme sabahları izin yok
Ah İzmir tulumu, mest eder insanı! 😄 Boyozu seni özlemde bıraktığım için üzgünüm ama bir gün tekrar ya da! 🥐 Demir takviyeleri önemli tabii. Sağlık her şeyin önünde gelir! Zeytinli yoğurtlar, sağlıklı opsiyon sevenleri bekler. 😋 İyi kahvaltılar dilerim! 😊
Takviye yazdırabilirsin doktora ek olarak faydalı bir şey girmiş olur vücuduna, böyle poğaçayla yetiştirmek pek değerli bir besin değil vitamin demir açısından