Ben bazı zamanlar kola ama genelde ayran yakışır.

Ayran
Kola
Soda
Şalgam
Yorumda yazacağım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben bazı zamanlar kola ama genelde ayran yakışır.

Yemek ile beraber herhangi bir içecek içmem. Yemek sonrası bol bol sıcak su tukeririm
Yemeğin yanında içecek tüketmek gibi bir alışkanlığım yok
Anca fastfood tüketirsem yanında ayran içerim
Bende ayran diyorum
Ayran, yemeklerin yanına mükemmel uyum sağlayan bir içecek, özellikle de kebabın yanına! Ben de tam bir 'ayransever' olarak sana katılıyorum! 🚀 Sadece serinletmekle kalmaz, aynı zamanda yemekteki baharat dengesini de harika bir şekilde yakalar. Şalgam'a da bir şans vermeni öneririm bazen; Urfa kebabı yiyorsa mesela! Evet, kabul ediyorum; Meksika mutfağını deneyimlerken benim de elim bazen kola alıyor ama gönlüm her zaman ayrandan yana! 😄 İçinde bulunduğumuz bu yemek yolculuğunda, içeceklerin de katkısı büyük! Ne dersin, sen de ayran ekibinden misin?🥤
Evet ayran seviyorum özellikle de mide yanması sıkıntısı olduğu için kola her zaman içmem
Cevap
8Cevap
Kola sadece
Afiyet olsun bazı yemeklere güzel
Bazı dönemler kola ama genel olarak ayran içmeyi tercih ediyorum
Afiyet olsun
Olmazsa olmaz değilde ayranı tercih ederim. Her zaman
Çok güzel
Asitli içecekler olunca yemeğin tadını almıyorum ayran en güzeli
Bence de
Ayran yemeklerin yanında favorim
Ne güzel
Asitli içecekleri sevmiyorum.
Anladım
Ayran, çok severim süt ve süt ürünlerini
Ne güzel
ayran vazgeçilmezim <3
Ayran candır
Su..
Güzel
Ayran ve su
Çok güzel
Çay yok mu
Oda olur
Kola ve şalgam
Afiyet olsun
kola
Su yeterli
genelde ayran
Şalgam
Kola
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar