Cafede 40 dk bekledim kimse ilgilenmedi yöneticiye şikayet edip çıktım iyi yaptım mi sizce?

Ben sonra gelen kokoş kızlarla ilgilendi erkek garsonlar bana size bakicaz deyip bakması bende şikayet ettim çıktım
Cafede 40 dk bekledim kimse ilgilenmedi yöneticiye şikayet edip çıktım iyi yaptım mi sizce?
Cevapla