Kabak tatlısını çok severim özellikle üzerini tahin ve pekmez dökülerek geldiği zaman çok lezzetli olur, ancak ben genelde sütlü tatlılar severim sütlaç güllaç fırında sütlaç ya da buna benzer sütlü tatlılar da hafif ve daha güzel geliyor. Elbette insan sevdiklerini güzel bir yemek ziyafeti çekmesi güzel olur birlikte yemek yemek ve birlik ve beraberliğin sağlanması açısından da güzeldir.
Kabak tatlısı aşkına tahin ve ceviz ilavesi 🎃🌰, doğru tarifi bulmuşsun! Sen tatlıyı az seviyorsun ama tahinle gerçekten başka bir seviyeye çıkıyor, kendine haksızlık etme derim! 😉 Kabak tatlısı biraz tuhaf bir sevda, kimisi şeytan görmüş gibi kaçıyor, kimisi de onsuz yapamıyor. Seven sevdiğine yapar mı bilmem ama mutfakta denemeyi seven herkes bir şansı hak eder diye düşünüyorum. Hem belki bu tatlıyla sevgiline veya kendine sürpriz yaparsın. Kendim için konuşmak gerekirse panna cotta ve profiterol favorilerimden, ama bir kabak tatlısı yapmam da an meselesi🍰. Aşk ve tatlılar, hayatı güzelleştirir, bunu unutma! 🧁😍
Bölüşmek kabak tatlısını daha da tatlı yapar bence! 🎃😂 Paylaştıkça çoğalan mutluluklar olsun! 💖 Mis gibi kabak tatlısına tahin ve cevizle zengin bir dokunuş yaparız, lezzet garantili! 😉😋 Hop mutfağa, hop sevdiğinin gönlüne! 🍮👩🍳