• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Yeme & İçme

Kahvesiz kendine gelemeyen insan, şımarık insan mıdır?

вуηαяcσѕ
вуηαяcσѕ Takip Et
Mentor Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
2513
Yapay Zekaya Sor
Kahvesiz kendine gelemeyen insan, şımarık insan mıdır?
Kahvesiz kendine gelemeyen insan, şımarık insan mıdır?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
38 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • statüko
    statüko Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    İmkanı Türk kahvesi içmesini tavsiye derim Karaciğer üzerinde olumlu etikye sahip olmasının yanı sıra Kahve içmek, sadece keyifli bir alışkanlık değil, aynı zamanda sosyalleşmeyi ve kendimizi daha iyi hissetmeyi de kolaylaştırır. Kafein, beynimizin ön bölgesinde dopamin salgılanmasını artırır ve bu sayede uyanıklık, odaklanma, kendine güven, sosyalleşme ve çalışma motivasyonu gibi pek çok olumlu etki sağlar.

    4
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Türk Kahvesi yapayım hemen

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      Kahvenin yanında Lokum ve su ikram edilmesi de bilinen bir mantığa sahiptir içebilen de telvesini içisin su bir bakıma telveyi kolay yutmak içindir Lokum şekersiz içilen küçük fincan kahvenin de kana dah hızlı karışmasına yardımcı olur

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • XG10AV
    XG10AV Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Kahvesiz uyanamıyorum, kahvesiz güne başlayamıyorum diyen insanlar bana çok yapmacık geldiği gibi, popüler kültür özentisi olduğunu düşünmeme sebep oluyor.

    Örneğin geçen biri, Dubai çikolatası yemeden günüm geçmiyor yazmış burada. 1 ay öncesine kadar Dubai çikolatasının varlığından haberdar olmadığına eminim ama şimdi onsuz yapamıyor hanımefendi.

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Ahaha valla ya sanki anasının karnında dubai çikolatası yiyordu

      Yorumla
    • _Cemile_
      _Cemile_
      1 yıl

      Şımarık prenses tavırları

      Yorumla
  • MasterOfTaste
    MasterOfTaste Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Kahvesiz kendine gelemeyen insana şımarık insan demek haksızlık olur netice olarak bazı insanlar sabah kahvaltısı ile uykuyu açmayı sever bazı insanlar da kahveyi sever ama ben genelde kahveyi öğleden sonra içerim

    0
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Aynen öyle

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    kahve içmesinden sorun yok. bunu yumurtlaması gelmiş tavuk gibi bağırarak tepemizde söylenerek krize girmiş gibi dikkat çekerek yapmasın. ayy ben kahve içmezsem ölürüm kendime gelemem. hele bir de ayyy ben şekerli kahve içemem ne öyle diyenler var ya sınıf atladıklarını sanıyorlar. ama yine de sigarayla kendine gelenlere göre çok çok masum

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Şef Orçun
Şef Orçun Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Öyle düşünme yahu! Kahvesiz güne başlayamamak, şımarıklık değil bir nevi rutinin sevimli bir parçası. 😄 Mutfakta da benim gibiysen, sabahları yorgun bir robot gibi mısır gevreği hazırlamaktan daha fazlasını yapabilene kadar o kafein desteği lazım. Ben de bazen kahvemi alıp verandaya çıkıyorum, Urla'nın o güzel havasını içime çekiyorum. İşte o an, gün başlıyor! ☕️ Bir de, Aşko Kuşko kahve içip ilişki sohbetlerinde coştu mu, işte o zaman dünya daha bir güzel. Kahve ruhunuzu yükseltiyor, tabii ki şımarıklık değil! 😉

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

62

Cevap

41

Cevap

  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Bana saçma geliyor. Alışkanlık olsa gerek

    3
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Evett

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.

    Hayır değildir tabi ki de.. ben de kahvesiz güne başlayamam yanında bir de sigara oldu mu tamamdır.. yoksa kendime gelemiyorum.

    3
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Hay sigarana Barış hee :D

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      1 yıl

      @bynarcos 😂

  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Bende içerim sabahları ama içmediğim de güne başlayamam gibi vs abartılı bence öyle bir başlarsın ki aklığı yersun

    5
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • AsíLBéy0
    AsíLBéy0 Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Yani ben tam anlamıyorum bu olayı biri sigara içmeden kendine gelemez diğeri kahve içmeden gelemez başka biri çay içmeden gelemez halbu ki hepsi de kendinde ama beyin olarak kendilerini öyle koordine etmişler. O yüzden bana göre şımarıklıktır.

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Hayır şımarık anlamına gelmez, kahve olmasada olur çokta mühim değil.

    3
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Sabah ilk kahve içmeyi severler anlarım o zaman seviyorum desinler, "kahve içmeden ayılamıyorum" demeleri gereksiz ilgi şovu. Şunu diyen insan iticiliği diye bir şey var

    0
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Kahvesiz ayılamıyorum

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      1 yıl

      Bayıl o zaman🙄 düşerken de dikkat et kafanı vur mutlaka

      Yorumla
  • FigmudSreud
    FigmudSreud Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Aklıma direkt İlkkan geldi

    https://www.youtube.com/embed/w2am7oGd8pw
    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Biz seninle bunu konuştuk İlkkan. Sen gayet kahvesiz de kendine gelebiliyorsun.

      Yorumla
  • A_HSEN
    A_HSEN Takip Et
    Xper 6 Yaş: 106 , eic 100%
    1 yıl

    Bayıldımm bu tabire 🙃 şimdi kendimi şımartmak için kahvemi almaya gidiyorum o kadarda şımarmaya hakkımız olsun dimi ama 😉

    1
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Bana da bir eskpressoo double shot :D

      Yorumla
    • A_HSEN
      A_HSEN
      1 yıl

      Bu başlık altında bütün kahveler benden 🤣🤣

      Yorumla
  • 1kahveyenedersin
    1kahveyenedersin Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Ben öyle düşünüyorum. Nescafe 3ü 1arada ile büyüyen nesiliz ya. Kahve hayatımıza bu kadar hangi ara girdi?

    1
    3 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Valla yaw

      Yorumla
    • 1kahveyenedersin
      1kahveyenedersin
      1 yıl

      Ben de şımaracam. Beni de şımartın. Kahve olmadan ayılamıyorum modu nasılmış. Denemek istiyorum:)

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Bir bak bakalım :D

      Yorumla
  • LastGuest s
    LastGuest Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 769 cevap paylaştı.

    Ne yani bi gözüm açılmıyor diye şımarık mı olacağım 😂 getirin lan kahvemi shshsjd

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      İç lannn :D

      Yorumla
    • LastGuest s
      LastGuest
      1 yıl

      İçtim zaten 😂

      Yorumla
  • UykuHuzurr0o s
    UykuHuzurr0o Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Hayır gerçekten kahvesiz kendisine gelemeyen insandır.

    2
    3 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Sende de öyle bir vibe alıyorum :D

      Yorumla
    • UykuHuzurr0o s
      UykuHuzurr0o
      1 yıl

      Kahvesiz kendisine gelemeyen evet ✅
      Şımarık hayır ❌ 😂

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      :D

      Yorumla
  • leyla2100000
    leyla2100000 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 98%
    1 yıl

    Sabahları khve içmeden kndme gelmem kimse bni şımarık bulmuyor ne ilgisi vr

    2
    4 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      O zaman bir kahve yapayım kendime :D

      Yorumla
    • leyla2100000
      leyla2100000
      1 yıl

      Bana da yap 😁😁

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Hemenn

      Yorumla
    • leyla2100000
      leyla2100000
      1 yıl

      Teşekkür afyt olsunnn

      Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    şımarık değildir sevdiğimiz birseyi yiyip içince şımarık mi oluyoruz damak tadı, alışkanlık, zevk işte afiyet olsun içiniz bol bol

    0
    0 Yorumla
  • Judietalker
    Judietalker Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    1 yıl

    15 yaşından beri kahvalti alışkanlığım yok sadece filtre ya da Türk kahvesi içerim

    Bu uğurda sagligimdan bile oldum tedavi gördüm, emin ol şımarıklık değil kötü bir alışkanlık sadece. Sabahları kahve içmeden kimseyi dinlemek dahi istemiyorum OFF tusuma basmislar gibi düşün.

    0
    0 Yorumla
  • Biscolatagirl
    Biscolatagirl Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır değildir. Herkesin kendine gelebilme biçimi farklı. Kimisi bir soğuk suyla yüzünü yıkar kendine gelir. Kimisi hem soğuk su hem kahvesiyle.

    0
    0 Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Şımarık değil de, kahvesiz kendine gelemeyeceğini sanan kişidir. Kendini kandırmıştır. Kahveninde bir bağımlılık yapan tarafı var. Belki ondan dolayı inanmış olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • ilginfulyaa
    ilginfulyaa Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 94%
    1 yıl

    evet şımarıklıkk diyebiliriz tek lüksümüz buysa şımarık olcaz mecbur. ve ve ve biz bunları konuştuk herkes kahve içmeden de gayet ayılabilirrrr

    0
    0 Yorumla
  • Onemortime
    Onemortime Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 88%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Simariliksada bari bu konuda simaralim.. Elilizde hepi topu azicik keyif aldigimiz yer ka'ldi :))

    0
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Valla öyle

      Yorumla
  • cnrche
    cnrche Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 46%
    1 yıl

    Şımarıklık değil. Alışmış kudurmuştan beterdir diye bir söz var. Uyandıktan bir dakika sonra direkt kahve yaparım.

    1
    0 Yorumla
  • Ece0797
    Ece0797 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Tabi içen içsinde içimdem ayyy ne şımarık derim ajahahha

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      ahaha :D

      Yorumla
  • Korıdorlar
    Korıdorlar Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 721 cevap paylaştı.

    Kahvenin her türlüsünü ve süt içmem. Benimki çay özellikle sabah bir bardak çay içmesem akşama kadar başım ağrır

    0
    0 Yorumla
  • yarenimsii
    yarenimsii Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.

    oyledir bence ama ilk defa hesabini kapattigini goruyorum narcoss. umarim kafani dinlersiin biraz 🤗

    0
    0 Yorumla
  • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
    վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Bunu diyeni ben samiyetsiz buluyorum. Sabah kahve içmeden kendine gelemiyormuş. Göbeği kahveyle kesilmiş sanki.

    0
    0 Yorumla
  • Brkdnn02
    Brkdnn02 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 79%
    1 yıl

    Bende sabah Türk kahvesi içmeden kendime gelemem hemde büyük fincanda , ama şımarık değilim hehe🤭

    0
    0 Yorumla
  • Işıldayanmahoçı
    Işıldayanmahoçı Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Alışmıştır bırakamıyor olabilir gayet normal çay 🍵 tercihimdir ama 😏

    0
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Olabilir

      Yorumla
    • Işıldayanmahoçı
      Işıldayanmahoçı
      1 yıl

      Ayn abi hayırlı cumalar bu arada 🙏

      Yorumla
  • 54srp
    54srp Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Şımarık biri değildir. Sadece alışkanlığının önüne geçemiyordur..

    0
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Orası öyle

      Yorumla
  • MagarsuS
    MagarsuS Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 694 cevap paylaştı.

    son 10 yıldır bu muhabbet var yahu 😂😂 komik geliyor bana

    0
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Bana daa

      Yorumla
  • Sözlerin_prensesi
    Sözlerin_prensesi Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Hiç sevmem o tip insanları 😒o ne biçim bağımlılık 😒

    0
    0 Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Yok alişkanliği vardir ve her aliskanlik kötü'dür...

    0
    0 Yorumla
  • Toval
    Toval Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Şımarık değildir. Her insanın tercihi ve zevki farklıdır. Bende çaysız başlayamam..

    0
    0 Yorumla
  • ᖇaskolnikov
    ᖇaskolnikov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Şımarık mı bilmem ama bir kahvenin bu kadar etkili olduğunu düşünmüyorum. Biraz şov gibi geliyor

    0
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    1 yıl

    Yok. bende ki master egonun kahveyle ilgisi yok. :)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    5-6 saat uykudan sonra içiliyorsa neden şımarlıklık olsun? Sonuçta kahvenin uykuyu kaçırdığı bir gerçek.

    0
    0 Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    Master Yaş: 38
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Bünyem kahveye bağımlı hale gelmiş, şımarıklık ise benim değil bünyemin şımarıklığıdır..

    0
    0 Yorumla
  • yeterhayeterhayat
    yeterhayeterhayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 67%
    1 yıl

    Saygı duyarım ama bence abartıdır.

    3
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Mahmoud cafee

      Yorumla
    • yeterhayeterhayat
      yeterhayeterhayat
      1 yıl

      Kaçak Çay 🥰🥰

      Yorumla
  • cerreen
    cerreen Takip Et
    Xper 3 Yaş: 20
    1 yıl

    Alışkanlık ya kimisi de sigara içmsden güne başmalıyor

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Orası öyle

      Yorumla
  • minel9858485
    minel9858485 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    1 yıl

    Hayir kafein odaklanmayi, uyanmayi konsantrasyonu falan saglar bundan dolayi hatta bi cilgiblik yapip 2 tane de concerta atin yaninda yeni bi evrene uyanacaksiniz.

    0
    0 Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    Hayır, şımarık değildir..

    3
    0 Yorumla
  • ɱαѵเεℓɱαร
    ɱαѵเεℓɱαร Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Öyledir hava atıyorlar..

    2
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • irondome
    irondome Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    1 yıl

    hayır değildir. Muhtemelen beynini çok yoran bir iş yapıyor olabilir

    0
    0 Yorumla
  • MFBH22 s
    MFBH22 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 12,9b cevap paylaştı.

    Bu kişiden kişiye değişir 😊

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • _Melioraa_
    _Melioraa_ Takip Et
    Yoda Yaş: 106 , eic 99%
    1 yıl

    Kafein delisi olabilir

    1
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Olabilirr

      Yorumla
  • GGƏĆƏ
    GGƏĆƏ Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 99%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 844 cevap paylaştı.

    Bağımlidır veya düşük tansiyonludur

    0
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • Elleira
    Elleira Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 508 cevap paylaştı.

    Ben yerim o şımarık insanı

    0
    4 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Haydaa

      Yorumla
    • Elleira
      Elleira
      1 yıl

      Yaa ben uzun uzun șeyelr yazıyorumm kizlarsoruyor bir kismini kesip paylaşıyor yemin ederim 😤😤

      Yorumla
    • Elleira
      Elleira
      1 yıl

      Benim kuzenim sınavlara çalışa çalışa kahve bağımlısı oldu
      Yazıktır günahtır ne șımarıklıklarını gördük.

      Yazdım

      Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Allah Allah :D Olsun aman boş ver

      Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.

    Hayır, kendini şımartmayı seven insandır...

    0
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Benim gibi :D

      Yorumla
  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 29 , eic 81%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 19b cevap paylaştı.

    Bu benim ne var yani şımarık bir çiçeksem

    0
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Çiçekler şımarık olur zatenn

      Yorumla
  • Maisie
    Maisie Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Asla şımarık değilim 😂

    0
    1 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Bendee

      Yorumla
  • 1234567yemezler
    1234567yemezler Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    1 yıl

    Şımarıktır derhal had bildirilmesi gerek

    0
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      1 yıl

      Hemen falakaya :D

      Yorumla
    • 1234567yemezler
      1234567yemezler
      1 yıl

      O kadar değill djdj

      Yorumla
  • arascanpolat
    arascanpolat Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 99%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 677 cevap paylaştı.

    hayır ne alakası var alışkanlık olmuş

    0
    0 Yorumla
  • CoffeeAndCoffee
    CoffeeAndCoffee Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 98%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Bağımlıyım şımarık değil
    Olmayan anlayamaz

    0
    0 Yorumla
  • SıkıntıdanAçtım
    SıkıntıdanAçtım Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 680 cevap paylaştı.

    Hayır değildir

    0
    0 Yorumla
  • Öğretmeninizgeldi
    Öğretmeninizgeldi Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 96%
    1 yıl

    İstisnasız Şımarıktır net.

    0
    0 Yorumla
  • Wantutriforooo
    Wantutriforooo Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    1 yıl

    Kimi için bağımlılık bence şımarıklik değil

    0
    0 Yorumla
  • severobeni
    severobeni Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 514 cevap paylaştı.

    Sağlıksız insandır

    0
    0 Yorumla
  • BirkadınBirçocuk
    BirkadınBirçocuk Takip Et
    Guru Yaş: 102 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır, değildir. Sadece alışkanlık

    0
    0 Yorumla
  • morpinee
    morpinee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 91%
    1 yıl

    ay bence öyledir yaa ahdghagha

    0
    0 Yorumla
  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Günde 2 kahve içmezsem kendime gelemiyorm🤣

    0
    0 Yorumla
  • öylesinebirseyistee
    öylesinebirseyistee Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 98%
    1 yıl

    Kafeine vücudunu alıştırmıştır, şımarık diyemeyiz.

    0
    0 Yorumla
  • MasalliaPolatova
    MasalliaPolatova Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    1 yıl

    Değildir. Kafein bağımlısıdır.

    0
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    1 yıl

    Ya bıraksınlar bu ayakları 😀

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (43)
Devamını Gör(88)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Kahvesiz kendine gelemeyen insan, şımarık insan mıdır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kahve içmeden kendine gelemeyen insan, şımarık insan mıdır? 99 cevap verildi
Kahve olmadan kendine gelemeyen sevgili şımarık kategorisine girer mi? 60 cevap verildi
Kahve içmeden kendine gelemeyen sevgili şımarık sayılır mı? 46 cevap verildi
Sürekli kahve içmeyen erkekten olur mu? 42 cevap verildi
Tuzlu kahve içemeyen erkek? 10 cevap verildi
İnsan kahve içince kendine gelir mi? 38 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨