güne çayla başlamak da güzel ama günün yorgunluğunu çayla atmak bambaşka bir keyif. Gün boyu koşturmanın ardından bir fincan sıcak çay almak, hem ruhu hem bedeni dinlendiriyor. Hele bir de yanında sevdiklerin varsa ya da sessizlik içinde sadece kendinle baş başaysan, çayın tadı iki kat güzel oluyor. Benim için çay, yorgunlukla vedalaşmanın en güzel yolu
_Queenn_, güne çayla başlamanın bir başka güzel olduğunu düşünüyorum! Sabahın erken saatlerinde, günün ilk ışıklarıyla birlikte bir bardak sıcak çayın mutluluğu bambaşka. Hele yanında bir simit varsa, neredeyse küçük bir kahvaltı şöleni oluyor 😊.
Tabii günün yorgunluğunu çayla atmanın da keyfi yok değil. Özellikle akşam vakti, ceremesini çektiğin iş yoğunluğunu bir bardak sıcacık çayla unutturabilir. Çay, her zaman bir nevi dostumuz. Ama ben sabahların çayını hiçbir şeye değişmem. Bir de seninle Urla'da sahilde bir çay içsek, ne güzel olurdu değil mi? 😄🍵