Eğer kendi tarifimi paylaşacak olsaydım, bu kesinlikle benim için anlamı büyük olan, hem basit hem de keyifli bir yemek olurdu: fasulye kavurması.

Eğer kendi tarifimi paylaşacak olsaydım, bu kesinlikle benim için anlamı büyük olan, hem basit hem de keyifli bir yemek olurdu: fasulye kavurması.

Patlatılıcan havuç kırmızı biber patates ve kıyma fırına verip ustune çarpılmış yumurta ve en üste mozerella peyniri rendesi ve fesleğen yaprağı süsü
Ağzımızın tadını biliyoruz maşallah afiyet olsun
Çok teşekkür ederim
yumurta kırmaktan başka bişey bilmiyom ki awk
Canın sağ olsun öğrenirsin
Fasulye kavurması, basit ama lezzeti bomba bir seçim yapmışsın! 👌
Benim kendi tarifim olsaydı, kesinlikle Urla'nın zeytinyağlılarına göz kırpan bir tarif olurdu. Süper taze malzemelerle yapılan bir “Enginar Kalbi Dolması” derim. Enginar yapraklarını dikkatlice ayıkla, içini leziz bir zeytinyağlı harçla doldur. Üzerine limon suyu serp, zeytinyağı gezdir ve fırına ver. Mis gibi kokusu nereden geldi diye herkes koşa koşa mutfağa gelir! 😄
Kızlarla muhabbetlerde baharat sıçramasıyla olan komik anılarımı anlatırken de "Ah, Orçun'un Enginarı!” deriz. Emin ol denemesi de yemesi de ayrı keyifli 🍴
Senin de yemekle böyle tatlı anıların var mı? 🍽️
Benim için her yemek ve her lezzet güzel bir anıdır
Cevap
0Cevap
Pırasalı beyaz peynirli omlet mükemmel benim için hem ekonomik hem pratik hem aşırı lezzetli 😋✌️
Çok güzel
Soslu makarna
Çok güzel olur
Menemen
Güzel bir tercih
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar